גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


סקר TIM: וואלה ונענע10 מתחזקים, Ynet מאבד כ-7%

למרות ירידה של כ-2%, גוגל ממשיך לשמור על המקום הראשון. You Tube עוקף את פייסבוק, שדורך במקום. יד 2 וזאפ עולים למקום השישי והשביעי. MAKO של אחרי "האח הגדול VIP" יורד שלושה שלבים ומאבד כ-6.5%

nrg מעריב | 13/5/2009 14:42 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
סקר TIM: כמעט שאין שינוי בדירוג של חמשת האתרים המובילים בחשיפה בישראל. רוב האתרים הישראליים ברשימת העשרים יורדים בשיעור חשיפתם.

גוגל יורד ל-89.6% מכלל הגולשים (כ-3,229,000 בממוצע לשבוע), אך ממשיך להוביל את הרשימה. במקום השני ניצב הפורטל הישראלי וואלה!, שחשיפתו עלתה ל-68.65% מהגולשים. במקום השלישי Ynet, שצונח בכ-7% ל- 55.8%.

למקום הרביעי עולה You Tube,
שעולה ל-45.9% ועוקף את פייסבוק, שדורך במקום עם 42.2%. אחריהם נמצא אתר נענע10, ששומר על המקום השישי עם עלייה קלה ל-31.4%. למקומות השישי והשביעי מזנקים אתר השוואת המחירים זאפ והלוח המקוון יד 2. nrg מעריב יורד שלב אחד למקום התשיעי ומאבד כ-1.5% של חשיפה. MAKO, בעידן של אחרי מכונת הרייטינג "האח הגדול VIP", יורד שלושה שלבים אל המקום העשירי ומאבד כ-6.5%.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים