סקר TIM: וואלה ונענע10 מתחזקים, Ynet מאבד כ-7%
למרות ירידה של כ-2%, גוגל ממשיך לשמור על המקום הראשון. You Tube עוקף את פייסבוק, שדורך במקום. יד 2 וזאפ עולים למקום השישי והשביעי. MAKO של אחרי "האח הגדול VIP" יורד שלושה שלבים ומאבד כ-6.5%
גוגל יורד ל-89.6% מכלל הגולשים (כ-3,229,000 בממוצע לשבוע), אך ממשיך להוביל את הרשימה. במקום השני ניצב הפורטל הישראלי וואלה!, שחשיפתו עלתה ל-68.65% מהגולשים. במקום השלישי Ynet, שצונח בכ-7% ל- 55.8%.
למקום הרביעי עולה You Tube,
שעולה ל-45.9% ועוקף את פייסבוק, שדורך במקום עם 42.2%. אחריהם נמצא אתר נענע10, ששומר על המקום השישי עם עלייה קלה ל-31.4%. למקומות השישי והשביעי מזנקים אתר השוואת המחירים זאפ והלוח המקוון יד 2. nrg מעריב יורד שלב אחד למקום התשיעי ומאבד כ-1.5% של חשיפה. MAKO, בעידן של אחרי מכונת הרייטינג "האח הגדול VIP", יורד שלושה שלבים אל המקום העשירי ומאבד כ-6.5%.