פרסומת חודש מארס: תנובה עם שייקה לוי
דירוג הפרסומות לחודש מארס מציב את "אדום אדום" של תנובה במקום הראשון. אחריה נמצאות הפרסומות של פלאפון ושל קסטרו
הקמפיין, של פרסום גליקמן נטלר סמסונוב, זכה ב-51 נקודות מהן 16% עבור תרומה למותג ו-19% עבור קריאטיביות.
במקום
השני ממוקמת הפרסומת של פלאפון "בעולם אחר - הרכב מתקלקל בדרך לחתונה" של פרסום אדלר חומסקי, עם 49 נקודות – 12% עבור תרומה למותג ו- 25% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי נמצאת הפרסומת של קסטרו "גל ויונתן בדירות תל-אביביות", של פרסום ראובני פרידן, עם 36 נקודות – 12% עבור תרומה למותג ו-12% עבור קריאטיביות.