פרסומת חודש מארס: תנובה עם שייקה לוי

דירוג הפרסומות לחודש מארס מציב את "אדום אדום" של תנובה במקום הראשון. אחריה נמצאות הפרסומות של פלאפון ושל קסטרו

חני יודל | 4/5/2009 15:42 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הפרסומת של תנובה לבשר "אדום אדום", בכיכובו של הגשש שייקה לוי, היא פרסומת ה-1 בחודש מארס של איגוד השיווק הישראלי. זאת על פי משאל שעורך אתר OTOT  בין חברי האיגוד, לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים".

הקמפיין, של פרסום גליקמן נטלר סמסונוב, זכה ב-51 נקודות מהן 16% עבור תרומה למותג ו-19% עבור קריאטיביות.

במקום
השני ממוקמת הפרסומת של פלאפון "בעולם אחר - הרכב מתקלקל בדרך לחתונה" של פרסום אדלר חומסקי, עם 49 נקודות – 12% עבור תרומה למותג ו- 25% עבור קריאטיביות.

במקום השלישי נמצאת הפרסומת של קסטרו "גל ויונתן בדירות תל-אביביות", של פרסום ראובני פרידן, עם 36  נקודות – 12% עבור תרומה למותג ו-12% עבור קריאטיביות.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים