מרכנתיל דיסקונט גייס את עובדיו ומנהליו לפרסומת
"למרכנתיל יש תדמית משפחתית, מה גם לשלם לפרנזטור זה המון כסף, ובסופו של דבר זה יוצר עומס על הלקוח", מסביר סמנכ"ל השיווק של הבנק
"התדמית של בנק מרכנתיל היא תדמית משפחתית, מה גם לשלם לפרנזטור זה המון כסף, ובסופו של דבר זה יוצר
עומס על הלקוח", מסביר ל-nrg מעריב אורן משלאי, משנה למנהל אגף השיווק במרכנתיל.
בשנה שעברה עשה הבנק שימוש באנשים אמיתיים ששמותיהם מודי בראון, עדי אשכנזי ואסי כהן, כפראפרזה לפרזנטורים של הבנקים המתחרים. מזרחי טפחות הצטרף לקונספט האנשים האמיתיים והשיק השבוע, באמצעות פרסום ראובני פרידן ובהשקעה של 3 מיליון שקל, קמפיין שבו מככבים עשרה לקוחות של הבנק.