מרכנתיל דיסקונט גייס את עובדיו ומנהליו לפרסומת

"למרכנתיל יש תדמית משפחתית, מה גם לשלם לפרנזטור זה המון כסף, ובסופו של דבר זה יוצר עומס על הלקוח", מסביר סמנכ"ל השיווק של הבנק

חני יודל | 23/4/2009 8:56 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
כחלק מהשפעת המיתון על ענף הפרסום התרחבה לאחרונה מגמת השימוש באנשים אמיתיים בפרסומות, שמועדפים על פני ידוענים ופרזנטורים מקובלים. ברוח זו הבנק השיק השבוע קמפיין חדש בכיכובם של עובדיו ומנהליו. הקמפיין, שמעודד פתיחת חשבונות פרטיים, הופק באמצעות פרסום צור אלפסי.

"התדמית של בנק מרכנתיל היא תדמית משפחתית, מה גם לשלם לפרנזטור זה המון כסף, ובסופו של דבר זה יוצר
עומס על הלקוח", מסביר ל-nrg מעריב אורן משלאי, משנה למנהל אגף השיווק במרכנתיל.

בשנה שעברה עשה הבנק שימוש באנשים אמיתיים ששמותיהם מודי בראון, עדי אשכנזי ואסי כהן, כפראפרזה לפרזנטורים של הבנקים המתחרים. מזרחי טפחות הצטרף לקונספט האנשים האמיתיים והשיק השבוע, באמצעות פרסום ראובני פרידן ובהשקעה של 3 מיליון שקל, קמפיין שבו מככבים עשרה לקוחות של הבנק.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים