התוכנית בעלת החשיפה התקשורתית הרבה ביותר: "האח הגדול"
הריאליטי מבית קשת מובילה את טבלת חודש מארס עם חשיפה בשווי 1.7 מיליון שקלים. במקום השני הישרדות. כוכב נולד, שטרם עלתה לאוויר, כבר עוקפת את המירוץ למיליון

דודי מליץ ברגע הזכייה ב"האח הגדול" צילום: פלאש 90
הרחק מאחוריה, אך במקום השני, ניצבת ''הישרדות'' של ערוץ 10 עם שווי חשיפה של כ-590 אלף שקלים. "המירוץ למיליון" של רשת, כך נראה, זוכה למעט מאוד רחש תקשורתי. שווי החשיפה שלה עומד על כ-159 אלף שקלים והיא ניצבת רק במקום הרביעי, אחרי כוכב נולד, שאפילו לא עלתה עדיין לאוויר וכבר זכתה לחשיפה של כ-287 אלף שקלים. גם "הכל דבש", הדרמה המדוברת של רשת, שטרם עלתה, כבר נכנסת לדירוג החשיפה החודשי עם שווי של כ-130 אלף שקלים.
מנכ''ל חברת ''יפעת מחקרי מדיה'', נתי יעקבי, ציין כי "אין ספק שהמירוץ למליון מתאפיינת בפרופיל תקשורתי נמוך יותר משל האח הגדול או הישרדות. מתמודדי התוכנית כמעט שאינם עושים כותרות בעיתונות היומית, והיא אינה
מעוררת דיון תקשורתי". לדבריו, "'האח הגדול' בגרסת ה-VIP בלטה בכותרות בשל הכנסות הפרסום ממנה, ביצועי הרייטינג הנאים, מספר צפיות מפתיע בסלולר וכמובן הפרשנות, הרכילות והביקורת סביב הסלבס שלקחו בה חלק".







נא להמתין לטעינת התגובות



