רשות המים תשיק במוצאי פסח את קמפיין ההסברה עם נינט ובר רפאלי

הגל הראשון של מסע הפרסום, תחת הסלוגן "חייבים להציל את הכנרת", יעלה כ-5 מיליון שקל

חני יודל | 6/4/2009 16:25 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
רשות המים משיקה את קמפיין ההסברה לשנת 2009, שצפוי לעלות לאוויר במוצאי חג הפסח.
קמפיין לשמירה על הכנרת
קמפיין לשמירה על הכנרת יח"צ
במרכז הקמפיין עומדת הכנרת, כסמל הלאומי של משבר המים המקומי, תחת הסלוגן "חייבים להציל את הכנרת". עלות הגל הראשון של מסע הפרסום הוא כ-5 מיליון שקל.

כפי שכבר פורסם, לפנים המתקלפות של רננה רז יצטרפו בקמפיין הקרוב, שהופק באמצעות לפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית), כוכבים כנינט טייב, בר רפאלי, דרק שארפ, שרית חדד, מנשה נוי ומשה אבגי. אורי שני, מנהל רשות המים, זכה בתואר "איש השיווק לחודש מרס" מטעם איגוד השיווק הישראלי, בעקבות מסע הפרסום הקודם, שהוביל לחיסכון בפועל של למעלה מ-12% בצריכת המים הביתית.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים