רשות המים תשיק במוצאי פסח את קמפיין ההסברה עם נינט ובר רפאלי
הגל הראשון של מסע הפרסום, תחת הסלוגן "חייבים להציל את הכנרת", יעלה כ-5 מיליון שקל

קמפיין לשמירה על הכנרת יח"צ
כפי שכבר פורסם, לפנים המתקלפות של רננה רז יצטרפו בקמפיין הקרוב, שהופק באמצעות לפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית), כוכבים כנינט טייב, בר רפאלי, דרק שארפ, שרית חדד, מנשה נוי ומשה אבגי. אורי שני, מנהל רשות המים, זכה בתואר "איש השיווק לחודש מרס" מטעם איגוד השיווק הישראלי, בעקבות מסע הפרסום הקודם, שהוביל לחיסכון בפועל של למעלה מ-12% בצריכת המים הביתית.