תחרות האפי: 71 עבודות, עשרים משרדי פרסום, 53 חברות מפרסמות
הנתון מהווה ירידה קלה לעומת השנה שעברה, אז הוגשו לתחרות השנתית לשיווק ולפרסום אפקטיבי 79 עבודות מ-24 משרדי פרסום
71 עבודות הוגשו ל"אפי", התחרות השנתית לשיווק ולפרסום אפקטיבי, שתתקיים בחודש יוני השנה. העבודות הוגשו מ-20 משרדי פרסום ומ-53 חברות מפרסמות, נתון המהווה ירידה קלה מהשנה שעברה, אז הוגשו 79 עבודות מ-24 משרדי פרסום.
משרד הפרסום שהגיש את מספר העבודות הגדול ביותר הוא מקאן אריקסון, עם 15 עבודות של תשעה מפרסמים (לעומת 17 בשנה שעברה), ביניהם סלקום, אל-על, המשביר לצרכן, חוגלה קימברלי ויוניליוור. המתחרה הצמוד אדלר חומסקי הגיש 13 עבודות של תשעה מפרסמים, ביניהם שופרסל, בזק ומפעל הפיס.
העבודות השונות יתחרו בשמונה קטגוריות, אחת מהן נוספה השנה - מהלכים של אחריות חברתית בקרב חברות מסחריות - אליה הוגשו 3 עבודות.
"המשבר הכלכלי מחזק את חשיבות האפקטיביות של המהלכים השיווקיים והפרסומיים", מסרה פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל (המרכז הישראלי לניהול האחראי לתחרות). "אני רואה הישג בעובדה, שגם בשנה שבה המשק הישראלי מתמודד עם משבר כלכלי עמוק, הוגשו 71 עבודות ממגוון גדול של תעשיות ותחומי פעילות שיווקית".