תחרות האפי: 71 עבודות, עשרים משרדי פרסום, 53 חברות מפרסמות

הנתון מהווה ירידה קלה לעומת השנה שעברה, אז הוגשו לתחרות השנתית לשיווק ולפרסום אפקטיבי 79 עבודות מ-24 משרדי פרסום

חני יודל | 25/3/2009 12:27 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר

71 עבודות הוגשו ל"אפי", התחרות השנתית לשיווק ולפרסום אפקטיבי, שתתקיים בחודש יוני השנה. העבודות הוגשו מ-20 משרדי פרסום ומ-53 חברות מפרסמות, נתון המהווה ירידה קלה מהשנה שעברה, אז הוגשו 79 עבודות מ-24 משרדי פרסום.

משרד הפרסום שהגיש את מספר העבודות הגדול ביותר הוא מקאן אריקסון, עם 15 עבודות של תשעה מפרסמים (לעומת 17 בשנה שעברה), ביניהם סלקום, אל-על, המשביר לצרכן, חוגלה קימברלי ויוניליוור. המתחרה הצמוד אדלר חומסקי הגיש 13 עבודות של תשעה מפרסמים, ביניהם שופרסל, בזק ומפעל הפיס.

שאר משרדי הפרסום הגדולים הגישו בממוצע ארבע עבודות כל אחד.

העבודות השונות יתחרו בשמונה קטגוריות, אחת מהן נוספה השנה - מהלכים של אחריות חברתית בקרב חברות מסחריות - אליה הוגשו 3 עבודות.

"המשבר הכלכלי מחזק את חשיבות האפקטיביות של המהלכים השיווקיים והפרסומיים", מסרה פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל (המרכז הישראלי לניהול האחראי לתחרות). "אני רואה הישג בעובדה, שגם בשנה שבה המשק הישראלי מתמודד עם משבר כלכלי עמוק, הוגשו 71 עבודות ממגוון גדול של תעשיות ותחומי פעילות שיווקית".

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים