משטרת הפיהוק

אם עד עכשיו הפרסומות לתלמה בכיכובה של אורנה בנאי היו רק מטופשות, הפרסומת החדשה היא גם לא אמינה

רחלי רוטנר | 5/3/2009 22:53 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
אין לי חיבה מיותרת לפרסומות הדגני תלמה של באומן בר ריבנאי; גם אורנה בנאי לא מעוררת בי פירורי סימפטיה כלשהם; אפילו חטיפי הדגנים החדשים שלהם נתקעו לי בגרון, כפי שדיווחתי בבהלה ל"טוחנים" השבוע. ואחרי הגילויים הנאותים הללו, אוכל לומר בבטחה על הסרטון החדש של חטיפי הדגנים: הא?
פרסומת לדגני תלמה
פרסומת לדגני תלמה מהטלוויזיה


עד כה היתה בקמפיין הזה קוהרנטיות מסוימת: מיני-סיטקומים משפחתיים, שכולם סובבים סביב אורנה בנאי בתפקיד עצמה: אורנה בנאי מופיעה על הבמה, אורנה בנאי מאכילה את הבן שלה, אורנה בנאי מנסה לחיות בריא וכהנה אפיזודות עבשות אך לקוחות מהחיים. ולפתע, ללא שום אזהרה מוקדמת, הקמפיין פנה פנייה חדה באמצע התנופה וכמעט התהפך על הולך רגל: פתאום בנאי היא כלל לא "אורנה בנאי" הקומיקאית, זו שעושה סטנד-אפ על שוקי כבתחילת הקמפיין, היא בכלל שוטרת ב"משטרת הפינוק" הפיקטיבית, ורודפת אחרי אנשים שלא מפנקים את עצמם בגושי דגנים דביקים.

כל הסיפור שבנו לנו עד כה עף מהחלון לטובת יקום סוריאליסטי, שבו לאורנה בנאי יש צ'קלקה בתא הכפפות. ואם עד עכשיו הקמפיין היה רק מטופש, עכשיו הוא גם לא אמין. ואם הוא לא זה ולא זה, אז מה נשאר? החטיפי שוגי לא רעים.
כמו בתולה

סלקום מחבקים את המוזיקה הישראלית, ולרגל המאורע קיבלנו עוד פרסומת שמסתיימת בבחור שמרים את מבטו בביישנות ורואה את אהובת לבו בקצה החדר (לא נמאס לכם להרים את המבט בביישנות בכל פרסומת? מה קרה ל"תגידי, אבא שלך גנן"?). והפעם - מסיבת תחפושות קולית כלשהי שבה כל מיני ברנשים מזכירים מילים של שירים ישראליים.

הפוטנציאל לסרטון מהמם כמעט מפוצץ את המסך, אך במקום זה אנו מקבלים מגיתם BBDO קליפ ילדותי ומתאמץ עם לוק של קרטון וסקס-אפיל של מסיבת

כיתה של ו'2. עמדתי לברך לפחות את הרעיון, שאולי לא בוצע כהלכה אך עודנו מקסים לגמרי, אך מה לעשות שהוא כלל לא מקורי ונעשה כבר בפרסומת חו"לית למשקה וירג'ין, רק בגרסה - אויה! - פי טריליון יותר מגניבה, סקסית ובוגרת, ומכילה רמזים לשירים קלאסיים באמת כמו "דאנסינג קווין" (בעיגול העליון), "ווי אר דה צ'מפיונס" (באמצע) ו"ווייט ראביט" (בעיגול התחתון). ואם הביצוע מדכדך והרעיון לא שלנו, אז מה נשאר? עוד ביס מהחטיפי שוגי, אולי.

והנה קישור לפרסומת לווירג'ין (נסו לזהות את כל השירים).

הקטנונייה

לפרסומת לסקודה: אנשים מתמגנטים למכונית כי היא ממגנטת? הם גם יעלו בלהבות כי היא מדליקה או יישברו לרסיסים כי היא הורסת? או שסיימנו עם משחקי המילים?

הבנתם את זה?

ואת הפרסומת של 012 דווקא אהבנו, ואף הכתרנו אותה בעבר כששון השבוע, אך את אנשי גלר נסיס זה לא ממש עניין כשהם החליטו לרסק את השמחה שלה לרסיסים. וכך אנו מקבלים את אותה פרסומת בדיוק, רק ללא התסריט השנון ועם קריין כלבוטק שצועק דברים טיפשיים.

"הם גילו שאין להם אינטרנט מהיר...", הוא רושף, ובעצם חוזר על כל הסיפור של הפרסומת תוך שהוא מוציא ממנו את העוקץ ומסביר את כל הבדיחות. וכך לא רק שקיבלנו פרסומת מיותרת, אלא גם נתקלקל הטעם של הפרסומת הקודמת. אז מה נשאר? להזמין פיצה, כי כמה אפשר שוגי.

המקבץ: הפרסומות הכי שוות על המסך

הפרסומת היפה של HOT ל"הבורר" שלהם, המשלבת סצנת חקירה של עולם תחתון ועליון גם יחד, מרוממת את הממוצע של הפרסומת השבוע. פרסומת מושקעת ומדויקת, כמעט (אם כי לא לגמרי) חו"ל. הסרטון למכשירי LG עם מערכת הסטריאו הנמעכת קטן, אמנותי ומקסים. סרטון סלקום נדחק למצעד למרות הביקורת בהיעדר מתמודדים ראויים יותר, ומהמקדונלד'סים חביבי המדור ניפרד השבוע כנראה, בתקווה לעתיד טוב יותר. 

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

הכל בדולר

נמרוד פרידברג מפזר את הגיגיו על הפרסומות שעשו לו את השבוע

לכל הכתבות של הכל בדולר

עוד ב''הכל בדולר''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים