משטרת הפיהוק
אם עד עכשיו הפרסומות לתלמה בכיכובה של אורנה בנאי היו רק מטופשות, הפרסומת החדשה היא גם לא אמינה

עד כה היתה בקמפיין הזה קוהרנטיות מסוימת: מיני-סיטקומים משפחתיים, שכולם סובבים סביב אורנה בנאי בתפקיד עצמה: אורנה בנאי מופיעה על הבמה, אורנה בנאי מאכילה את הבן שלה, אורנה בנאי מנסה לחיות בריא וכהנה אפיזודות עבשות אך לקוחות מהחיים. ולפתע, ללא שום אזהרה מוקדמת, הקמפיין פנה פנייה חדה באמצע התנופה וכמעט התהפך על הולך רגל: פתאום בנאי היא כלל לא "אורנה בנאי" הקומיקאית, זו שעושה סטנד-אפ על שוקי כבתחילת הקמפיין, היא בכלל שוטרת ב"משטרת הפינוק" הפיקטיבית, ורודפת אחרי אנשים שלא מפנקים את עצמם בגושי דגנים דביקים.
כל הסיפור שבנו לנו עד כה עף מהחלון לטובת יקום סוריאליסטי, שבו לאורנה בנאי יש צ'קלקה בתא הכפפות. ואם עד עכשיו הקמפיין היה רק מטופש, עכשיו הוא גם לא אמין. ואם הוא לא זה ולא זה, אז מה נשאר? החטיפי שוגי לא רעים.
סלקום מחבקים את המוזיקה הישראלית, ולרגל המאורע קיבלנו עוד פרסומת שמסתיימת בבחור שמרים את מבטו בביישנות ורואה את אהובת לבו בקצה החדר (לא נמאס לכם להרים את המבט בביישנות בכל פרסומת? מה קרה ל"תגידי, אבא שלך גנן"?). והפעם - מסיבת תחפושות קולית כלשהי שבה כל מיני ברנשים מזכירים מילים של שירים ישראליים.
הפוטנציאל לסרטון מהמם כמעט מפוצץ את המסך, אך במקום זה אנו מקבלים מגיתם BBDO קליפ ילדותי ומתאמץ עם לוק של קרטון וסקס-אפיל של מסיבת
והנה קישור לפרסומת לווירג'ין (נסו לזהות את כל השירים).
לפרסומת לסקודה: אנשים מתמגנטים למכונית כי היא ממגנטת? הם גם יעלו בלהבות כי היא מדליקה או יישברו לרסיסים כי היא הורסת? או שסיימנו עם משחקי המילים?
ואת הפרסומת של 012 דווקא אהבנו, ואף הכתרנו אותה בעבר כששון השבוע, אך את אנשי גלר נסיס זה לא ממש עניין כשהם החליטו לרסק את השמחה שלה לרסיסים. וכך אנו מקבלים את אותה פרסומת בדיוק, רק ללא התסריט השנון ועם קריין כלבוטק שצועק דברים טיפשיים.
"הם גילו שאין להם אינטרנט מהיר...", הוא רושף, ובעצם חוזר על כל הסיפור של הפרסומת תוך שהוא מוציא ממנו את העוקץ ומסביר את כל הבדיחות. וכך לא רק שקיבלנו פרסומת מיותרת, אלא גם נתקלקל הטעם של הפרסומת הקודמת. אז מה נשאר? להזמין פיצה, כי כמה אפשר שוגי.
הפרסומת היפה של HOT ל"הבורר" שלהם, המשלבת סצנת חקירה של עולם תחתון ועליון גם יחד, מרוממת את הממוצע של הפרסומת השבוע. פרסומת מושקעת ומדויקת, כמעט (אם כי לא לגמרי) חו"ל. הסרטון למכשירי LG עם מערכת הסטריאו הנמעכת קטן, אמנותי ומקסים. סרטון סלקום נדחק למצעד למרות הביקורת בהיעדר מתמודדים ראויים יותר, ומהמקדונלד'סים חביבי המדור ניפרד השבוע כנראה, בתקווה לעתיד טוב יותר.







נא להמתין לטעינת התגובות



