בגלל תוכן שיווקי ב"משפחה חורגת": רשת נקנסה ב-15 דקות פרסום
שוויין של דקות הפרסום הללו יכול להגיע לכמיליון שקל. גם ערוץ 10 על הכוונת: היום הוציאה הרשות השנייה הפרה רביעית על תוכן שיווקי ב"הישרדות"
הרשות מצאה חמישה מקרים בארבעה פרקים שונים של תוכנית הייעוץ הפופולרית, שבהם היתה חשיפה חריגה לבנק הפועלים. רשת ביקשה דיון נוסף על ההחלטה, ועל כן הקנס עוד לא יצא לפועל. ההפרות בוצעו בין 16 בדצמבר 2008 ל-7 בינואר 2009. החריגות באו לידי ביטוי באזכורים מוגזמים, לדעת הרשות, בתוכנית למותג "בנק הפועלים", ובפינה שהוצמדה לתוכנית בהשתתפות אחת המומחות המשתתפת בתוכנית עצמה.
בתוך כך החליטה הרשות להוציא הפרה
נוספת, רביעית במספר, לערוץ 10 על תוכן שיווקי בתוכנית "הישרדות", הפעם על חשיפה חריגה לדגני בוקר של תלמה, שהובלטו באופן חריג. הפרות קודמות בתוכנית היו לאחר חשיפה בוטה למותגים עמינח, קליק וספרינגטי. עם זאת, הרשות השנייה החליטה שלא להוציא הפרה על אזכור המותג "אקס", לאחר שקבעה כי לא נעברה כל עבירה בהצגתו.
גם קשת לא נמלטה מידי הרשות השנייה. היום פירסם "הארץ" כי הזכיינית עשויה להיקנס לאחר שהאריכה את התוכנית האח הגדול ב-20 דקות יותר מהמותר בתקנות.
מרשת נמסר: "אנחנו עוסקים בתוכניות ולא בהפרות". מערוץ 10 נמסר כי "חלק מהפורמט מהפורמט של הישרדות הוא משימות ופרסים ודגני הבוקר הוענקו כפרס, לפי כל חוקי הרגולציה".







נא להמתין לטעינת התגובות



