דורי מדיה הולכת נגד הזרם: "צופים שנה חזקה"
הכנסות החברה גדלו ב-70% ב-2008, והמנכ"ל נדב פלטי צופה שנה לא פחות טובה. ארבע הפקות חדשות יעלו בארץ, בהן "האלופה 3" ו"עבודה ערבית" בעונה שנייה

נדב פלטי רובי קסטרו
הפעילות של דורי באינדונזיה, בתוספת ההסכם שלה עם הוט לאספקת ערוצי רכש בארץ, הביאה את הכנסותיה בתחום הערוצים ל-29.7 מיליון דולר ב-2008. "אני מעריך שהשנה יירשם מספר דומה, והתוכנית היא להגדיל את ההכנסות בהמשך לכ-40 מיליון דולר בשנה", אומר פלטי ל-nrg מעריב.
למרות התחזיות כי שנת 2009 תהיה קשה בעולם התקשורת, פלטי אופטימי. "זו תהיה שנה טובה מאוד עבורנו, משום שיש הפקות ותוכניות שנדחו משנת 2008 לשנה הבאה. בישראל אנחנו צפויים להעלות ארבע הפקות: "החצויה" ו"האלופה 3" שיעלו בהוט, העונה השנייה של "עבודה ערבית", שתעלה בקשת לקראת סוף השנה, ודרמה נוספת, "נשות הטייסים", שעליה אנחנו עובדים עם אולפני הרצליה וערוץ 10".
את ההפקות
מבצעת דורי באמצעות הזרוע ההפקתית שלה בארץ דרסט הפקות. גם הכוונה להפיק גרסה ישראלית לטלנובלה המצליחה של דורי "לה-לולה" לא ירדה מהפרק, אולם היא לא תתבצע עם הזכיינית "רשת", כפי שתוכנן מלכתחילה.
חלק נכבד מפעילותה של דורי מתרכז בארגנטינה, שם היא מחזיקה באולפני שידור גדולים. "בארגנטינה נעשה השנה שתי הפקות גדולות", מספר פלטי, "בינואר נעלה עם טלנובלה לנוער שעוסקת בכדורגל, מעין "האלופה". מוצר נוסף שלנו הוא "קופידון - עסק של אהבה", טלנובלה למבוגרים שתהיה היורשת של 'לה-לולה'. השנה הזו הולכת להיות חזקה".
בשבוע שעבר דיווחה דורי מדיה גרופ על שיא בהכנסות השנתיות. ההכנסות גדלו ב-70% ל-51 מיליון דולר. הרווח הגולמי גדל ב-4% ל-23 מיליון דולר, והרווח לפני הוצאות (EBITDA) עלה ב-13% ל-14.7 מיליון דולר. תזרים המזומנים של החברה גדל ב-99% ל-8.25 מיליון דולרים. הרווח השנתי של החברה דווקא ירד ועמד אחרי מסים על 3.8 מיליון דולר, בהשוואה ל-6.6 מיליון דולר אשתקד. מקור הירידה הוא בהפחתות חשבונאיות.







נא להמתין לטעינת התגובות



