הפרסומות בזמן האוסקר הוזלו
פרסומת של חצי דקה בזמן הטקס בשנה שעברה נמכרה בסכום של עד 1.8 מיליון דולר, היום אפשר לקנות אותה תמורת 1.4 מיליון דולר
אירועים כמו טקס האוסקר והסופרבול נחשבו בעבר חסינים מפני שפל כלכלי. ואולם בחודש שעבר מצאה את עצמה רשת NBC סוחרת בשטחי פרסום שלא נמכרו בסופרבול, ימים ספורים לפני האירוע הגדול. בצעד חסר תקדים נאלצו אנשי המכירות להנמיך את המחיר שביקשו, כדי למשוך נותני חסות של הרגע האחרון. כך גם לגבי האוסקר: פרסומת של 30 שניות
בזמן הטקס בשנה שעברה נמכרה בסכום של עד 1.8 מיליון דולר. היום אפשר לקנות חצי דקה תמורת 1.4 מיליון דולר.
כמה מבין נותני החסות הגדולים והמסורתיים, בהם חברת ג'נרל מוטורס (שנמצאת בצרות בעצמה) ולוריאל פריז, ויתרו על העונג השנה. אמריקן אקספרס, אחד מגדולי המפרסמים בטקס האוסקר השנתי, קנו השנה זמן לפרסומת אחת בלבד.
כדי לרכך ולו במעט את המכה, האקדמיה התכופפה וביטלה איסור בן 50 שנה לפרסם סרטים בהפסקות הפרסומות של האוסקר.







נא להמתין לטעינת התגובות



