בפעם השלישית העונה: הליך הפרה נגד הישרדות בגלל תוכן שיווקי

בפעמיים הקודמות מותג השוקולד "קליק" ומזרני עמינח הובלטו בהישרדות באופן חריג. ובפעם השלישית? גלידה? לא, דווקא תה קר של ספרינג

לי-אור אברבך | 12/2/2009 16:55 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה על תוכן שיווקי אסור בזמן שידור הישרדות, בפעם השלישית מאז פתיחת העונה השנייה של התוכנית. הפעם מדובר בחשיפה אסורה למוצרי תה קר, "ספרינגטי". בקבוקי המשקה ניתנו כפרס לאחת הקבוצות המתמודדות בתחרות, ושמו כמו גם "סגולותיו" הוצגו בפרק בהרחבה. זאת על אף שחוקי הרשות השנייה, אוסרים כליל על שיבוץ פרסומת סמויה בתוכניות הטלוויזיה המסחרית לסוגיהן.

מדובר בהליך הפרה שלישי
העונה בהישרדות. בשבוע שעבר הוצגה חברת המזרנים "עמינח" באופן חריג, ולפני שבועיים היה זה מותג השוקולד "קליק", שקיבל חשיפה חריגה. בעונה שעברה נקנס ערוץ 10 בשלוש דקות פרסום בתוכנית על תוכן שיווקי אסור, לאחר שהעניקו פרס שמפו "הד אנד שולדרס" למתמודדים, ואלו שיבחו אותו במופגן תוך אזכור מוגזם של שמו.

ברשות השנייה אישרו את הפרטים. מערוץ 10 נמסר, כי "עניינים בינינו לרשות נשארים בינינו".



כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים