בפעם השלישית העונה: הליך הפרה נגד הישרדות בגלל תוכן שיווקי
בפעמיים הקודמות מותג השוקולד "קליק" ומזרני עמינח הובלטו בהישרדות באופן חריג. ובפעם השלישית? גלידה? לא, דווקא תה קר של ספרינג
מדובר בהליך הפרה שלישי
העונה בהישרדות. בשבוע שעבר הוצגה חברת המזרנים "עמינח" באופן חריג, ולפני שבועיים היה זה מותג השוקולד "קליק", שקיבל חשיפה חריגה. בעונה שעברה נקנס ערוץ 10 בשלוש דקות פרסום בתוכנית על תוכן שיווקי אסור, לאחר שהעניקו פרס שמפו "הד אנד שולדרס" למתמודדים, ואלו שיבחו אותו במופגן תוך אזכור מוגזם של שמו.
ברשות השנייה אישרו את הפרטים. מערוץ 10 נמסר, כי "עניינים בינינו לרשות נשארים בינינו".







נא להמתין לטעינת התגובות



