איגוד השיווק בחר: שטראוס - הפרסומת של דצמבר
למקום השני והשלישי, במשאל שערך אתר OTOT בין חברי האיגוד, הגיעו הפרסומות של YES ואורנג'

הפרסומת של שטראוס יח"צ
במקום השני זכתה הפרסומת "yes קומדיות – צוחקים על הבן שרוצה לעזוב את הפשע'" של פרסום מקאן אריקסון, עם 41 נקודות - 12% עבור תרומה למותג ו- 17% עבור קריאטיביות.
למקום השלישי הגיעה הפרסומת של אורנג' - "אותיות הוליווד נוסעות" של שלמור אבנון עמיחי עם 36 נקודות – 12% עבור תרומה למותג ו-12% עבור קריאטיביות.