גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


איגוד השיווק בחר: שטראוס - הפרסומת של דצמבר

למקום השני והשלישי, במשאל שערך אתר OTOT בין חברי האיגוד, הגיעו הפרסומות של YES ואורנג'

חני יודל | 11/2/2009 13:52 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
פרסומת האחד בחודש דצמבר של איגוד השיווק הישראלי היא של שטראוס – "פיבן מרכיב דמוית ממוצרים", של משרד שלמור אבנון עמיחי. הקמפיין נבחר לפי ניתוח מכון מחקר מותגים, במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי האיגוד. הפרסומת זכתה ב-49 נקודות, מהן 14% עבור תרומה למותג ו-21% עבור קריאטיביות.
הפרסומת של שטראוס
הפרסומת של שטראוס יח"צ


במקום השני זכתה הפרסומת "yes קומדיות – צוחקים על הבן שרוצה לעזוב את הפשע'" של פרסום מקאן אריקסון, עם 41 נקודות - 12% עבור תרומה למותג ו- 17% עבור קריאטיביות.
  
למקום השלישי הגיעה הפרסומת של אורנג' - "אותיות הוליווד נוסעות" של שלמור אבנון עמיחי עם 36 נקודות – 12% עבור תרומה למותג ו-12% עבור קריאטיביות.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים