בקליק אחד: הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה מול ערוץ 10
הערוץ מואשם שחשף באופן מוגזם את מותג השוקולד "קליק" במהלך משימת פרס בהישרדות

מה לא עושים בשביל קליק? צילום: גיא קרן
אין זו הפעם הראשונה שהתוכנית "הישרדות" נתקלת בהפרה על תוכן שיווקי אסור. בעונה הראשונה נקס הערוץ בשלוש דקות פרסום, שערכן עמד על כרבע מיליון שקלים, לאחר שבתוכנית הוצגה חשיפה מוגזמת לשמפו "הד אנד שולדרס". גם אז השמפו היה פרס באחת המשימות וגם אז לאורך דקות ארוכות נראה לוגו המותג ומוצריו, כשהמתמודדים רוחצים בו.
מערוץ 10 נמסר בתגובה: "קיבלנו את פניית הרשות השנייה, העניין נמצא בבדיקה".