בקליק אחד: הרשות השנייה פתחה בהליך הפרה מול ערוץ 10

הערוץ מואשם שחשף באופן מוגזם את מותג השוקולד "קליק" במהלך משימת פרס בהישרדות

לי-אור אברבך | 26/1/2009 16:11 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
לאחר שזכה אחד המתמודדים בהישרדות בסלסלת שוקולד "קליק" החליטה הרשות השנייה לפתוח בהליך הפרה מול ערוץ 10. הרשות השנייה טוענת שערוץ 10חשף באופן מוגזם את המותג "קליק" במהלך התוכנית. זאת לאחר שהאריזה והלוגו הברור הופיעו על המרקע יותר מפעמיים ובהמשך גם ציינו מתמודדים אחרים את שם המותג ואת ההנאה שהם סופגים ממנו.
מה לא עושים בשביל קליק?
מה לא עושים בשביל קליק? צילום: גיא קרן


 אין זו הפעם הראשונה שהתוכנית "הישרדות" נתקלת בהפרה על תוכן שיווקי אסור. בעונה הראשונה נקס הערוץ בשלוש דקות פרסום, שערכן עמד על כרבע מיליון שקלים, לאחר שבתוכנית הוצגה חשיפה מוגזמת לשמפו "הד אנד שולדרס". גם אז השמפו היה פרס באחת המשימות וגם אז לאורך דקות ארוכות נראה לוגו המותג ומוצריו, כשהמתמודדים רוחצים בו.  

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "קיבלנו את פניית הרשות השנייה, העניין נמצא בבדיקה".

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...

עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות

פייסבוק

פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים