מדד יפעת: נוחי דנקנר - "חביב התקשורת" ל-2008
שווי החשיפה של דנקנר מוערך ב-5.1 מיליון שקל. במקום השני ממוקם יצחק תשובה ואחריו שרי אריסון. בולט בהיעדרו: ארקדי גאידמק

נוחי דנקנר אביב חופי
במקום השני מדורג יצחק תשובה, עם שווי כותרות של 3.58 מיליון שקל, ובמקום השלישי שרי אריסון, עם סך תקשורת חיובית של כ-3.13 מליון שקל. מי שבולט בהיעדרו מהרשימה הוא ארקדי גאידמק. איש העסקים שדורג במקום השלישי בסיכום המחצית
הראשונה של השנה, נעדר בשל החשיפה התקשורתית השלילית שקיבל בחודשיים האחרונים של 2008.
בתחום החברות הכלכליות, גוגל היא החברה שזכתה לחשיפה התקשורתית החיובית ביותר בשנה החולפת, עם שווי חשיפה חיובית משוקלל של 12.2 מיליון שקל. החברה בלטה עם כותרות כמותג המוביל בעולם בפעם השנייה ברציפות, ביקורו המתוקשר של אחד המייסדים בארץ, סרגיי ברין, והשקת הדפדפן "כרום". במקום השני מדורגת חברת מיקרוסופט, עם חשיפה חיובית בשווי 10.1 מיליון שקל, ובמקום השלישי חברת טבע, עם חשיפה חיובית בשווי 8.5 מיליון שקל. כניסה מרשימה לחברת פייסבוק, המדורגת במקום השישי עם חשיפה חיובית בשווי 5.2 מיליון שקל.







נא להמתין לטעינת התגובות



