דגני MONDAY מציגים: בוא נפוצץ מיליון
מותג דגני הבוקר עם מהלך יוצא דופן: ישקיע מיליון ש"ח ליום פרסום בודד
גם זו דרך להתמודד עם המשבר: מותג דגני הבוקר MONDAY יוצא במסע פרסום ליום אחד בלבד, בהיקף של כמיליון שקל.
הקמפיין הממוקד יעלה ברדיו ובטלוויזיה, כשהיום שנבחר לכך הוא רביעי, בשל שידור פרק הבכורה של "הישרדות 2" בערוץ 10, שצפוי למשוך אליו צופים רבים. סרטון הפרסומת צולם בסגנון אינטרנט, ובו נראית ג'ירפה חוטפת את דגני החברה, ומבקשת להחזירם לטבע.
"הרעיון הוא לתת גם למותג
קטן את 15 דקות התהילה שלו", מסביר לעסקים את המהלך אלון לוי נחום, סמנכ"ל השיווק של המותג. "במקום שהקמפיין ייבלע בין שאר הפרסומות, מיקדנו את המדיה ביום אחד בלבד, כשצפויים כ-400 תשדירי רדיו וכ-50 פרסומות בטלוויזיה".
לוי נחום מוסיף, כי מדובר בהימור "זו אסטרטגיה שוברת כלים", הוא אומר, "שאם תצליח נדע שיש לה תוקף למותגים קטנים אחרים, אבל אין ספק שמדובר בניסוי".