הערכות: שפרה ויוסי שווים כ-80 אלף דולר כל אחד
שוק הפרסום מתכנן להסתער על שני הפיינליסטים. איזו חברת ביגוד מתאימה לשפרה? ולנעליה של איזו דמות יכול להיכנס בובליל?

שפרה בבית האח הגדול צילום: מתוך התוכנית
שאר מתמודדי התוכנית, שנפלטו לאורך העונה, אמנם השכילו להצטייד בסוכן ולדהור על 15 דקות התהילה שלהם (ע"ע ונסה וצבר), אבל את רוב המפרסמים מעוניינים כעת בעיקר שני המתמודדים האחרונים - או ליתר דיוק, הפרידמנית שזכתה.
בימיה האחרונים בווילה קיבלה קורנפלד (דרך מפיקי התוכנית) הצעה לקמפיין מרשת האופנה למידות גדולות ML, ואמש פורסם כי בחברת ההפקה ענני תקשורת מעוניינים בה להגשת תוכנית. אם תמנף עצמה נכון, היא עשויה לשלשל לכיסה - פרט למיליון (מהם יישארו 750 אלף אחרי מס)-גם סכום לא מבוטל כפרזנטורית.
"פנינו לשפרה שתוביל את קולקציית בגדי הים לאביב-קיץ 2009 לצד נועה תשבי", מוסרת אשת יחסי הציבור של החברה, דניאלה רייבנבך. רייבנבך מסכימה כי ביצת הזהב הטרייה שווה כ-80 אלף דולר לשנה ומוסיפה כי קמפיינים נוספים שיכולים להתאים לה הם לרכבי נשים, קטגוריית מזון וכמובן אופנה. "מעט מאד כוכבי ריאליטי תפסו לאורך זמן, ואם היא תדע לנהל עצמה נכון, היא תהפוך לדעתי לנינט הבאה", מפרגנת רייבנבך.
בובליל במקום דודו?
לגבי בובליל, אגב, המצב שונה. "לא הייתי לוקחת אותו לייצג שום דבר", היא פוסקת, "הצופים בסופו של דבר הוכיחו שיש להם מודעות".

יוסי בובליל צילום: נעם וינד
יגאל שמיר, שותף וסמנכ"ל קריאייטיב בגליקמן-נטלר-סמסונוב, מייעד את שפרה לקמפיינים של
סריגים לחורף, ולכל מה שקשור להעצמה נשית. בובליל, לדבריו, עונה על משבצת "האדם הפשוט מהרחוב", וכך היה מייעד אותו לקמפיין סטייל דודו מהום סנטר.
גידי שמיר, מנהל קריאייטיב בראובני פרידן, מציע לגייס את הפיינליסטים לקמפיין הבחירות של בנימין נתניהו. "זו האופציה היחידה שתוריד אותו", הוא מסביר.