קשת: תקיפת המנכ"ל אבי ניר - בגלל תחקיר
דירקטוריון הזכיינית הוציא הודעה רשמית. "קשת לא תירתע מלשדר כתבות תחקיר", נמסר

"הדירקטוריון קורא למשטרה לחקור באינטנסיביות ובנחישות את המקרה ולהביא לתפיסת התוקפים ושולחיהם. בכל מקרה, חברת קשת לא תירתע מלשדר תוכניות תחקיר על?פי אמות המידה וההגינות המשפטית והמקצועית שקשת מחויבת להן", נמסר בהודעה.
הדירקטוריון לא מצא צורך למנות ממלא מקום לניר, שממשיך למלא את תפקידו ממיטת חוליו בבית החולים, שם אושפז בשנית לאחר התקיפה. בתוך כך, אתמול נודע כי מנכ"ל קשת, אבי ניר, הוא איש השיווק לחודש נובמבר. כך בחרה ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי. הוועדה הדגישה כי הבחירה בו אינה קשורה לתקיפתו על-ידי אלמונים וכי נעשתה עוד לפני כן, ב-18 בנובמבר.
תלמה בירו, מנכ"ל האיגוד, התייחסה לכך ואמרה: "תקיפתו האלימה של חברנו אבי ניר התקבלה על-ידי המפרסמים ואנשי השיווק בישראל בתחושת זעזוע, פלצות וחרדה". עם נימוקי הוועדה לבחירה בניר נמנים הישגי קשת בניהולו מ-2002, כמו גם חדירה לשוק הבינלאומי,
"בניהולו של ניר הפכה קשת מזכיינית טלוויזיה מסחרית לגוף תוכן הפועל בכל הפלטפורמות הקיימות - ברודקאסט, כבלים באמצעות ערוץ 'ביפ' וערוץ 20, אינטרנט באמצעות פורטל mako וסלולר - דרך פורטל ייעודי לתוכניות קשת", נימקו שופטי הוועדה. הוועדה, שעם חבריה נמנים כ-15 מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק בכירים, מציינת את שנת 2008 כ"שנת הריאליטי" ואת ניר כמי שהוביל את מהפכת הריאליטי, שבאה לידי ביטוי ב"מהלך השיווקי המזהיר", לדבריה , של "האח הגדול". לטענת השופטים, התוכנית פרצה תוך זמן קצר את גבולות הז'אנר והפכה לתופעה שהינה הרבה מעבר לתוכנית ריאליטי מוצלחת.