מי נתנה חסות ל"תחקיר היוגורטים"? יוגורטיה
תחקיר היוגורטים של "כלבוטק", שבמסגרתו הוכח שמוצרי יוגורט רבים מבוססים על אבקה, שודר בחסות רשת שמוכרת יוגורטים ולא נבדקה. רפי גינת: "אין קשר"

רפי גינת ב"כלבוטק" צילום: יחצ
לפני התוכנית, ששודרה ביום רביעי, הופיעה שקופית חסות של ג'וסלנד, אשר בין מוצריה מאכלי יוגורט שונים. במרכז המשדר עמד תחקיר, שבו נחשף כי בחלק ניכר מבתי הממכר ליוגורטים נרכשת למעשה מעין גלידה בטעם יוגורט, ולא יוגורט אמיתי.
"ידענו שהולך להיות תחקיר על יוגורטים", אומר הבעלים של רשת ג'וסלנד, אמיר יצקן, אולם לדבריו, אין בכך כל בעיה משום ש"פנו אלי מרשת לוודא שאני מוכר יוגורט אמיתי ואישרתי שאכן המוצרים שלנו אמיתיים".
האם יש קשר בין החסות לבין התחקיר? לדברי מגיש כלבוטק רפי גינת אין לו כל ידיעה לגבי זהות המפרסמים ולהם אין יד בתחקירים שבתוכניתו. "רשת ג'וסלנד לא נבדקה כיון שנבחרו רק חנויות שמתמחות ביוגורט בלבד", ציין , "לנו אין כל קשר לחסויות או לפרסומות המשודרות בתוכנית. אני מקליט
את התוכנית מראש ומעביר אותה לרשת בלי חסות או פרסומות".
גורמים בזכיינית מכנים את שילוב החסות כ"מקרי", וציינו כי "יש הפרדה מוחלטת בין מחלקת השיווק ובין מחלקת התוכן, והעובדה שהחסות הזו הוצבה לצד התחקיר, מעידה על כך".
ברשות השנייה אישרו כי הנושא בבדיקה.







נא להמתין לטעינת התגובות



