ענבר מרחב שקד זכו במכרז על אינפיניטי
פרסום ראשון: המכרז, שמוערך ב-300 אלף דולר, יצא לאור לפני כמעט שנה. בשנים האחרונות עבר המותג תהפוכות רבות בגזרת הפרסום

ספי שקד. מחליף את ה B.M.W מוטי לבטון, באדיבות רייטינג
במכרז, שיצא לפני כמעט שנה, התמודדו גם משרדי הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, גיתם ויורו תל אביב. ההערכות הן כי התקציב השנתי של אינפיניטי עומד על כ-300 אלף דולר. עם זאת, גורמים בענף הפרסום מדברים על חוסר כדאיות כלכלית בקבלת המותג. "יש חששות כבדים האם הרכב הזה יתפוס גם בארץ, בעיקר בזמן מיתון ומשבר כלכלי", חווה דעתו פרסומאי בכיר.
אינפיניטי הוא חלק ממערך הפרסום של בני משה קרסו, יבואנית רנו וניסאן לישראל, שידעה לא מעט תהפוכות בגזרת הפרסום: לפני כ-3 שנים הצטרף לפרסום פלד, שניהל את תקציב החברה במשך 38 שנים, פרסום גליקמן נטלר סמסונוב. לאחר מכן תקציב המדיה הועבר לחברת מיוז, אך כעבור קמפיין אחד הוחזר למשרדים.
לאחר מספר שובעות הצטרף למערך הפרסום ענבר מרחב שקד, ובמקביל התחלפו משרדי היח"צ של החברה. כעבור מספר חודשים יצאה החברה במכרז, בו נבחרו גליקמן נטלר סמסונוב וענבר מרחב שקד.
ספי שקד מסר בתגובה: "אני מאד שמח שעכשיו אוכל להחליף את ה-BMW שלי לאינפיניטי שתמיד רציתי".








נא להמתין לטעינת התגובות


