נחת ל"אלדן" ולגידי גוב
הפרסומת של משרד פוגל-אוגילבי דורגה כתורמת ביותר למותג. גם מקאן אריקסון וגידי גוב בזוכים
הקמפיין נבחר לפי ניתוח מכון המחקר "מותגים", במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי האיגוד. הפרסומת זכתה ב-61 נקודות: 22% עבור תרומה למותג ו-17% עבור קריאטיביות.
במקום השני נבחרה הפרסומת
"יוניליוור וזלין – עירום בתנועה" של מקאן אריקסון, עם 50 נקודות: 13% עבור תרומה למותג ו- 24% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי דורג הקמפיין "בזק - מבצע מחשב נייד – קטעי ריקוד", של פרסום אדלר חומסקי בכיכובו של גידי גוב. הפרסומת קיבלה 47 נקודות: 15% עבור תרומה למותג ו-17% עבור קריאטיביות.