גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


נחת ל"אלדן" ולגידי גוב

הפרסומת של משרד פוגל-אוגילבי דורגה כתורמת ביותר למותג. גם מקאן אריקסון וגידי גוב בזוכים

חני יודל | 12/10/2008 18:06 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
פרסומת האחד בחודש אוגוסט של איגוד השיווק הישראלי היא "אלדן- בלון כחול עוזר למצוא את הרכב שלך", של פרסום פוגל אוגילבי.

הקמפיין נבחר לפי ניתוח מכון המחקר "מותגים", במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי האיגוד. הפרסומת זכתה ב-61 נקודות: 22% עבור תרומה למותג ו-17% עבור קריאטיביות.

במקום השני נבחרה הפרסומת
"יוניליוור וזלין – עירום בתנועה" של מקאן אריקסון, עם 50 נקודות: 13% עבור תרומה למותג ו- 24% עבור קריאטיביות.
  
במקום השלישי דורג הקמפיין "בזק - מבצע מחשב נייד – קטעי ריקוד", של פרסום אדלר חומסקי בכיכובו של גידי גוב. הפרסומת קיבלה 47  נקודות: 15% עבור תרומה למותג ו-17% עבור קריאטיביות.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים