איגודי חברות הפרסום והשיווק בעד יוזמת אטיאס
שני האיגודים פנו במשותף לשר התקשורת במטרה לקדם את יוזמתו לשידור פרסומות בכבלים ובלווין: "זה ייטיב עם הצופה"

HOT ו-yes. גם פה יהיו ברייקים? עיבוד מחשב: דיויד רפפורט
"בימים אלה עולה נחיצותה של רפורמה מקיפה, שכן הצמצום הדרמטי המסתמן בתחרות הקיימת היום בטלוויזיה, עלול לפגוע קודם כל בצופה", כותבים האיגודים. עוד בפנייתם הם מחזקים את הטענה שהשמיעו הפרסומאים, לפיה שוק טלוויזיה פלורליסטי וליברלי יאפשר פרסום ממוקד לקהל יעד מפולח, וייטיב עם המפרסמים הקטנים, שיוכלו להיכנס למדיום הטלוויזיוני.
"אנו צופים שסך כל ההשקעה בפרסום בטלוויזיה תגדל, כמקובל בשוק מתקדם ומשוכלל, והשוק ייצא נשכר". לדבריהם, הרפורמה תיטיב גם עם הצופה, שייהנה מתוכניות ערכיות יותר וממחיר חבילה נמוך יותר. אלא שדעות שונות השמיעו לאחרונה פרסומאים, שלאו דווקא סבורים כי הצופה יקבל בשמחה ברייק פרסומות חדש על המסך, גם אם המשמעות היא הוזלה במחיר המנוי. לסיום, קוראים
האיגודים לשר ליישם את המלצת ועדת גרונאו, ולכנס בדחיפות את ועדת התקשורת הציבורית עליה הכריז.
דובר שר התקשורת, יחיאל שבי, מסר בתגובה כי המכתב התקבל בלשכת השר, וזה ביקש להודות לאיגודים על התמיכה במהלך. עוד אמר כי בימים אלה מנהל השר מגעים עם משרד האוצר בדבר המודל למסגרת של חקיקה בתחום השידורים, ולאחר מכן תוקם הוועדה המקצועית.







נא להמתין לטעינת התגובות



