החל המירוץ על תקציב המועצה להסדר ההימורים בספורט
משרדי הפירסום כמרקחה: רוב הגדולים קנו את מסמכי המכרז, למרות שתנאי ההשתתפות בו גבוהים

גדעון בריקמן, יו"ר המועצה צילום: יחצ
יצוין כי אין פירושו של דבר שכל המשרדים אכן ייגשו למכרז, המציב תנאי סף נוקשים, ודורש מהמשרדים תקציבי פרסום של לפחות 70 מיליון שקל בשנים 2006-2007. בנוסף על המשרדים להוכיח טיפול בשני לקוחות, שתקציבי הפרסום שלהם הם 10 מיליון שקל לפחות ללקוח.
במועצה הדגישו, כי היקף הפרסום
השנתי של המותג ווינר יעמוד על 18 מיליון שקל, ותקציב טוטו יעמוד על 12 מיליון שקל, כשתקופת ההתקשרות עם המשרד הזוכה היא ל-5 שנים מקסימום. המכרז יתנהל ב-5 שלבים, ורק בשלב הגמר יתבקשו המשרדים להציג קמפיין למותג ווינר בלבד, כשההצעה הכספית תדון בשלב הסופי ותהווה 40% מהציון.








נא להמתין לטעינת התגובות


