גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


הצעה מגונה

סלקום הציעה למשפחתה של נעמי שמר לשלב בין הטקסט של "לו יהי" והלחן של "עכשיו מעונן‭,"‬ לטובת פרסומת. המשפחה סירבה, למרות התגמול הכספי המפתה

ערן סויסה | 11/7/2008 10:09 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
ממשרד הפרסום מקאן אריקסון, אשר ממונה על תקציב סלקום, פנו באחרונה למשפחתה של נעמי שמר, אשר מחזיקה בזכויות שיריה של המשוררת והפזמונאית, כדי להקליט מחדש את השיר "לו יהי‭," ‬במטרה לשלב אותו בפרסומת החדשה.

הרעיון הפרסומי היה לשלב בין "לו יהי" לשיר אחר, מהזן הרוקיסטי והצעיר, כך שהלחן והטקסט של שני השירים יתערבבו, במטרה להמחיש כיצד מוזיקה עשויה לקרב בין קבוצות נפרדות. משפחתה של שמר, ביניהם גם בנה המוזיקאי אריאל
הורוביץ, סירבה לשתף פעולה עם הרעיון. "רצינו לבדוק כמה אופציות ו'לו יהי' ביניהן‭,"‬ מאשר גורם בסלקום, "אבל לצערנו זה לא הסתדר‭."‬
בסופו של דבר בחרו בחברה בטקסט של "עושה שלום במרומיו‭,"‬ אשר הולבש על הלחן של "עכשיו מעונן" מבית אביב גפן. אריאל הורוביץ, מצדו, לא מצטער. "רצו לשנות את השיר למטרה מסחרית‭,"‬ הוא מסביר את הסיבה לסירוב, "וזה לא התאים לנו‭."‬

היו לכם עוד פניות מהסוג הזה בעבר?
"בהחלט. וכמו שבדרך כלל אנחנו מסרבים, גם הפעם החלטנו לוותר על הרעיון‭."‬
למה?
"אנחנו מאוד נזהרים לא להוזיל את היצירה של אמא, ובטח לא למטרות מסחריות‭."‬
אבל מדובר בסכום לא מבוטל של כסף.
"נכון‭."‬

על פי המידע שהגיע ל"תרבות מעריב‭,"‬ התגמול שהוצע למשפחתה של שמר היה בסכום של עשרות אלפי דולרים. אבל נראה שגם בישראל 2008 יש נכסי תרבות שעדיין אינם עומדים למכירה. לפחות לא תמורת סכום שהוא פחות מאסטרונומי.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים