קמפיין ראשון ל"סופר נני"
הגורו של הורי המדינה לוהקה לקמפיין ראשון ל"מזולה". מוניטין שווה כסף

מיכל דליות סופר נני ינאי יחיאל, רייטינג
זה היה רק עניין של זמן עד ש"סופר נני" הישראלית תלוהק לקמפיין: בימים הקרובים תצטלם דליות לקמפיין ראשון בכיכובה למוצר "מזולה", מרגרינה אשר מייבאת לארץ חברת "יוניליוור". הקמפיין מתוכנן להיות קמפיין טלוויזיוני אשר יצולם בקרוב.
"יוניליוור" ישראל נמנית עם היצרניות המובילות בארץ למוצרי צריכה. הם מייצרים ומשווקים מוצרים בתחום המזון ובתחום הטיפוח האישי והבית. מותגי מזון שלהם, דוגמת קנור או תלמה, ומותגי הטיפוח והניקוי, דוגמת דאב וסיף פנטסטיק, זוכים להצלחה גדולה בישראל.
דליות נחשפה לראשונה בתוכנית "סופר נני" אשר צפויה לחזור למסך בקרוב. לאחרונה היא הצטרפה ל"רדיו
ללא הפסקה" שם היא מגישה תוכנית רדיו יומית.
תגובתה של דליות לא הושגה עד לפרסום הידיעה.