פובליסיס אריאלי נפרד מפרסום מלניק
אורלי ראובני, המשנה למנכ"ל במשרד: "הפורמט של 'משרד בתוך משרד' לא הוכיח את עצמו, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה כלכלית"
אורלי ראובני, המשנה למנכ"ל במשרד, מסרה כי "הפורמט של 'משרד בתוך משרד' לא הוכיח את עצמו, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה כלכלית, ולכן הוחלט במשותף על הפסקת ההתקשרות".
מחברת דקסון נמסר: "לאור רה-ארגון בפובליסיס אריאלי, שכלל שינוי בהנהלה, בצוות הקריאטיב וחשיבה
מחודשת כולל התנתקות מהשותף מלניק, חברת דקסון הגיעה להסכמה על סיום ההתקשרות".
פרסום פובליסיס-אריאלי מדורג מחוץ לעשירייה הפותחת של משרדי הפרסום, אולם בעבר נמנה עם משרדי הפרסום הגדולים בארץ. לאחר פרישתו של המנכ"ל יוסי ירקוני בתחילת השנה, החלה שורת מינויים במשרד, שנועדה למצבו מחדש.
בין היתר מונתה ראובני למשנה למנכ"ל, ואירית סחר-ליבני לסמנכ"ל אסטרטגיה. למרות זאת, מספר תקציבים עזבו את המשרד לאחרונה, ביניהם של לאומי קארד, HP וחברת הטבק פיליפ מוריס.