"המטבח" אוהבים את זה מוקפץ
בערוץ2 למדו מהישרדות:מקפיצים את מחירי הפרסומות בגמר "המטבח". הפרסומאים כועסים גם על התייקרות הפרסום ב"כוכב נולד": "אין סיבה שניתן למחול השדים הזה של הזכיינים להמשיך"
פרק הגמר ישודר ב-24 ביוני, ועד כה הניבה התוכנית בממוצע רייטינג של 21.5%. גורמים בענף מעריכים כי הרייטינג בגמר יהיה באזור ה-25%, כך שמחיר פרסומת יכול להגיע לכ-60 אלף שקל.
עוד נודע, כי עבור נקודת רייטינג בתוכנית "כוכב נולד 6" מבקשת קשת מהמפרסמים 2,450 שקל . המחיר אמנם אינו נוגע למפרסמים בעלי הסכמים שנתיים וכולל הנחה למזמינים מראש, אך עדיין גורמים בענף מדברים על מחיר הגבוה בכ-10% מהמחיר בעונות הקודמות.
עוד מדברים בהקשר זה על "אפקט הישרדות", בטענה כי ערוץ 10 הציב רף מחירים גבוה מדי, שגורר אחריו את שאר הזכיינים. כזכור, נקודת
רייטינג בפרק הגמר של "הישרדות" עלתה 2,200 שקל , דבר שעורר זעם על ערוץ 10.
"ל'הישרדות' עוד איכשהו היתה הצדקה מסוימת במחיר למפרסמים, כי היא פנתה לקהל מגוון, צפה בה גם נוער וגם קהל מבוגר", אומר גורם באחת מחברות רכש המדיה. כתוצאה מכך, יחס ההמרה ברייטינג (פנייה לקהל יעד ממוקד) היה גבוה. לדבריו, ב"כוכב נולד" וב"המטבח" זה לא המקרה.
"אמנם גם כוכב נולד היא תוכנית לכל המשפחה, שזוכה לרייטינג גבוה, אבל היא לא מייצרת יחס המרה גבוה לכל הקהלים ולכן אין הצדקה למחיר הזה, בטח לא בשלבים המוקדמים של התוכנית".
גורם אחר בחברת רכש מדיה קורא למפרסמים שאינם חתומים על הסכמים שנתיים לוותר על הפרסום בתוכנית. "יש מספיק תוכניות חזקות ומספיק ימי שידור, ואין סיבה שניתן למחול השדים הזה של הזכיינים להמשיך. הרי כשהרייטינג גבוה הזכיין בכל מקרה מרוויח, כי המחיר של הפרסומת נגזר ממנה, אז למה שניתן להם לעשות עוד רווח על חשבוננו?", הוא זועם.
מקשת לא התקבלה תגובה.








נא להמתין לטעינת התגובות


