גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


שובה של הבועה

ב-10 הוא שודר תחת השם "מה נהיה" וזכה בהגשתו של אברי גלעד להצלחה מזערית, אבל "הבועה" נמכר בפסטיבל "מיפ" לחצי עולם

לי-אור אברבך | 21/5/2008 15:23 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
פורמט השעשועון "הבועה", נמכר לכ-9 טריטוריות סביב העולם בפסטיבל מיפ האחרון. הפורמט, שזכה בישראל להצלחה מינימלית בלבד כששודר בערוץ 10, נמכר באמצעות "ארמוזה פורמטס", של אבי ארמוזה.

בין היתר רכשו את זכויות ההפקה לשעשועון, חברות בארצות הברית, בריטניה, צרפת, קנדה, אוסטרליה, גרמניה, פולין, נורווגיה וספרד. הפורמט, שפותח על ידי אברי גלעד ואיתן אבוט, הוא שעשועון בו מתחרים שלושה מתמודדים, המבודדים למשך שבוע מכל קשר עם העולם. בתום השבוע, הם חוזרים לאולפן בכדי להתמודד עם סדרת שאלות אקטואליה ולנסות לנחש מה באמת קרה בעולם במהלך השבוע בו היו מנותקים מכלי התקשורת. בישראל נקרא השעשועון, שהוגש על ידי אברי גלעד ויעל בן דב, "מה נהיה", וזכה לכ-4% צפייה.
אברי גלעד
אברי גלעד צילום: יח''צ


לדברי המפיק, איתן אבוט "פורמט 'הבועה' הוא דוגמא קלאסית לרעיון מקומי לכאורה 'שהישראלים מכורים לחדשות' מצליח לקבל מימד בינלאומי, על ידי התאמתו

לתופעה אוניברסלית בה העולם המודרני מחובר 'און ליין' לאוטוסטרדת המידע דרך כל כלי אלקטרוני אפשרי ומה קורה לבני האדם ברגע שהם מנותקים".

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים