גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


שתי גדות לירדן

הדוגמנית ירדן הראל מככבת בקמפיין פריגת של JWT. היא גם הפנים של המתחרה הישירה, ספרינג, בקמפיין החוצות שהעלה אדלר חומסקי. גורם בענף: "ספרינג יצאו קודם עם הקמפיין שלהם, ופריגת היו צריכים לבדוק טוב יותר את מי הם מחתימים"

חני יודל | 14/5/2008 17:26 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
שתי חברות מתחרות, דוגמנית אחת: ירדן הראל, המיוצגת בסוכנות יולי, מככבת בימים אלה בקמפיין פריגת, באמצעות פרסום JWT, המלווה בשיר "אהבת נעורי" של שלום חנוך. חדי העין יבחינו, כי אותה הראל משמשת גם כפנים של ספרינג המתחרה, מבית יפאורה-תבורי, בקמפיין שעלה באמצעות אדלר חומסקי על גבי שילוט חוצות.

במדינה בה מעטים הסלבס בעלי שם, מספר מפרסמים עושים שימוש באותו פרזנטור – כך למשל בר רפאלי לאירית, למי עדן ובקרוב לפוקס, ורותם
סלע, המככבת בקמפיינים של לא פחות מ-5 מפרסמים שונים. אך הפעם מדובר בשתי חברות מתחרות ובדוגמנית אנונימית יחסית, עניין שמעורר מבוכה בקרב שתי החברות. הראל ייצגה בעבר את ישראל בהפקת אופנה של מגזין הגברים האמריקני MAXIM, ומשמשת כתבת שטח של אתרי אינטרנט שונים.

גורם בענף מסר ל-nrg מעריב, כי ספרינג יצאו קודם עם הקמפיין שלהם, וכי על פריגת היה לבדוק טוב יותר את מי הם מחתימים. החברות, כמו גם סוכנות יולי, סרבו להגיב.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים