שתי גדות לירדן
הדוגמנית ירדן הראל מככבת בקמפיין פריגת של JWT. היא גם הפנים של המתחרה הישירה, ספרינג, בקמפיין החוצות שהעלה אדלר חומסקי. גורם בענף: "ספרינג יצאו קודם עם הקמפיין שלהם, ופריגת היו צריכים לבדוק טוב יותר את מי הם מחתימים"
במדינה בה מעטים הסלבס בעלי שם, מספר מפרסמים עושים שימוש באותו פרזנטור – כך למשל בר רפאלי לאירית, למי עדן ובקרוב לפוקס, ורותם
סלע, המככבת בקמפיינים של לא פחות מ-5 מפרסמים שונים. אך הפעם מדובר בשתי חברות מתחרות ובדוגמנית אנונימית יחסית, עניין שמעורר מבוכה בקרב שתי החברות. הראל ייצגה בעבר את ישראל בהפקת אופנה של מגזין הגברים האמריקני MAXIM, ומשמשת כתבת שטח של אתרי אינטרנט שונים.
גורם בענף מסר ל-nrg מעריב, כי ספרינג יצאו קודם עם הקמפיין שלהם, וכי על פריגת היה לבדוק טוב יותר את מי הם מחתימים. החברות, כמו גם סוכנות יולי, סרבו להגיב.