לא שלמה, ארצי
רשות הטבע והגנים תדבר אל ליבם של הילדים באמצעות פרזנטור חדש - ארצי היעל, שינסה לקרבם אל הטבע
בחזית המיתוג החדש יעמוד מותג הבית "ארצי" - דמות מאויירת של יעל סימפטי שילווה בסיסמה: "טיילו יותר, תדעו יותר".
תהליך המיתוג של רשות הטבע והגנים נערך בשיתוף גיתם BBDO SOHO ו-BBDO DESIGN ונמשך כשנה, בסופו נבחר "ארצי", אשר כבר בפסח הקרוב יככב פרסומי הרשות, באתריה ובאתר האינטרנט.
מחקרים וסקרים שביצעה הרשות בשנים האחרונות הצביעו כי במקרים רבים, הילדים הם אלו שביקשו לצאת לחיק הטבע והם שהשפיעו על אופי הבילוי המשפחתי. מכך הסיקו ברשות כי על מנת לחנך ליציאה לטבע ולשמירת טבע, יש לפנות להורים דרך הילדים.
עקב כך הוחלט למתג את הרשות באמצעות פרזנטור שיבדל אותה מארגונים אחרים שעוסקים בנושא, וגם ידבר אל לבם של הילדים.
מנכ"ל
רשות הטבע והגנים, אלי אמיתי, אמר כי "הכלי החשוב ביותר שקיים בידינו הוא קירובם הפיזי של המבקרים - בעיקר הילדים ובני הנוער – לערכי הטבע. בשנים האחרונות 'נעלמו' הטיולים השנתיים לטובת לינה בבתי מלון וגישה לאינטרנט ולסלולארי.
''אני מקווה ש"ארצי" יסייע לנו להפוך את הנושא החשוב בו אנו עוסקים לנגיש יותר ולהגדיל באופן משמעותי את הזיקה אליו".