הקמפיין יהווה המשך לסדרת פרסומות "אמהות ובנות" של המותג
חני יודל | 15/4/2008 15:13
רונית רפאל בחרה בשחקנית מרינה שויף ובאמה סוניה לקמפיין חדש, בעלות של 150 אלף שקל. הקמפיין יהווה המשך לסדרת פרסומות "אמהות ובנות", תחת הסלוגן "כי דברים טובים מעבירים בירושה", בה כיכבו עד כה ריקי גל ובתה, רובי
פורת שובל ובתה, מילי אביטל ואמה ואחרות.
רונית רפאל מסרה: "הבחירה במרינה ובאמה היא בחירה טבעית, השתיים מסמלות קשר בין דורי של יופי וטיפוח".
הקף הפרסום השנתי של רונית רפאל עומד על כחצי מיליון דולר.