איש השיווק של ינואר: אבי שומר
איגוד המפרסמים: מנכ"ל צומת ספרים הוא איש השיווק של ינואר 2008. שומר: "לסטימצקי פי 2 סניפים ואנחנו עוברים אותם במחזור המכירות"
שומר, 50, התחיל את דרכו בעולם הספרים בגיל 25, כשרכש חנות ספרים בשם "המקור" בירושלים. לאחר כ-20 שנה החנות הפכה לרשת שמנתה 17 חנויות ברחבי הארץ, תחת השם "יריד הספרים". לפני כחמש שנים התאחדה הרשת עם "צומת ספרים", אז בבעלות הוצאת זמורה-ביתן, ושומר מונה למנכ"ל הרשת המאוחדת.
כיום שותפה ברשת "צומת ספרים" גם הוצאת "מודן", והיא מונה כ- 60 חנויות. עד סוף 2009 צופה שומר כי הרשת תמנה בין 80 ל-90 חנויות. לדברי שומר, המוטו שמוביל את הרשת הוא ההתייחסות לספר כאל מוצר צריכה שיש למכור אותו במחיר שווה לכל נפש. "לסטימצקי יש 130 חנויות, כפול ממספר החנויות שלנו, אך מבחינת שטח החנויות והמחזור, צומת ספרים עוברת אותה", הוסיף שומר.