גריז בצומת עלית
"רשת" תקדם את המעבר של "גריז" לימי שישי באמצעות שלט בגודל 250 מ"ר. בעקבות האיסור לפרסם בנתיבי איילון הפך הלוקיישן לנחשק במיוחד, והזכיינית התבקשה לקצר את זמן הפרסום - וסירבה
עם כניסתו לתוקף של האיסור על פרסום באיילון, עלו מחירי הפרסום על שלטי החוצות בגוש דן. על פי ההערכה, מיקומו של השלט של "רשת" התייקר עתה ועלותו כפולה. מדובר בשטח הפרסום הגדול ביותר בקרב הגשרים בישראל; מידות השלט הן 50 מ' על 5 מ'.
לאחר איסור השילוט הפרסומי באיילון הפך הגשר בצומת עלית אטרקטיבי במיוחד, ו"רשת", שחתמה על עסקת הפרסום לפני כמה שבועות, התבקשה על ידי מפרסמים אחרים לקצר את שהותה על גבי השטח. הזכיינית השיבה לבקשות בשלילה ובכוונתה לשהות בשטח כחודש.
זו הפעם הראשונה בשנים האחרונות שבה מקדמת "רשת" תוכנית טלוויזיה בקמפיין חוצות מהסוג הזה. זאת, בעקבות מעברה של הזכיינית לימי שידור חדשים - בין רביעי לשבת. המשנה למנכ"ל "רשת" אילן טוביהו מסר כי "'גריז' הוא מותג שמשתלב בצורה מושלמת בפרסום על אחד השלטים הגדולים במדינה ומבטא בדרך זו את גודלו. זה עוד נדבך במהלכי השיווק והקידום השונים והקריאטיביים שביצענו בכל הקשור ל'גריז'".
"לא העלינו מחירים"
איציק בן עזרא מחברת יוטל, העוסקת ברכש מדיה בענף שילוט החוצות ופועלת בציר ז'בוטינסקי ברמת-גן, מסר למעריב בתגובה: "מחירי הפרסום בשילוט בציר לא עלו כתוצאה מהאיסור". לדבריו, גם זמן החשיפה של המפרסם לא יקטן, והשלט של 'גריז' יישאר תלוי כפי שסוכם עם "רשת".
עוד הוא מוסיף כי "בסופו של דבר, מדובר בכמות האנשים הנחשפת לשילוט, וזה מה שקובע את המחיר. מכיוון שנתון זה לא השתנה, גם המחיר או זמן החשיפה לא ישתנה". עם זאת, בן עזרא לא פוסל אפשרות לשינוי במחיר במידה שאיסור השילוט באיילון יימשך.
משה נור, הבעלים של חברת שילוט החוצות נור סטאר מדיה, אומר כי "אין ספק שבצירים המרכזיים יהיו יותר שלטים עכשיו, אבל אני לא חושב שמחירי השילוט יעלו. אין לכך הצדקה".
גיא ברעם, מנכ"ל ובעלי ברעם פרסום מקורי, מסר: "מדובר בהפסקה זמנית בלבד, לכן מחירי שילוט החוצות בצירים אחרים לא צפויים להשתנות. אני לא מעלה על הדעת להעלות מחירים, השוק גם לא מגיב כל כך מהר, זה לא בורסה".








נא להמתין לטעינת התגובות


