גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


דיג דיג דוג רוצה פרסום

"קלסיקלטת" מתחילים עם פרסום ATL באמצעות משרד "ציבלין תקשורת צעירים"

חני יודל | 24/12/2007 18:00 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים יטפל בתקציב הפרסום של "קלסיקלטת", שיעמוד על 900 אלף דולר ב-2008. "קלסיקלטת" לא טופל לאחרונה במשרד פרסום, ומזה כעשור התמקד בפרסום בנקודות המכירה בלבד.

משרד ציבלין יטפל בכל כותרי החברה, כמו גם בפעילויותיה באירופה ובארצות הברית. בחודש ינואר צפויה החברה להשיק אתר VOD לישראלים ברחבי העולם, ולעלות בקמפיין ראשון בלונדון לקהילה היהודית והישראלית. במהלך 2008 תתרחב הפעילות לארצות הברית, למערב אירופה ולדרום אמריקה.
בנוסף יטפל ציבלין בשיתופי הפעולה והמסחור של מותגי החברה, המוכרת מדי שנה 1.2 מיליון DVD בישראל.


שיתוף הפעולה בין "קלסיקלטת" לציבלין החל בקמפיין נקודתי אותו ביצע המשרד עבור החברה, לסרט "הפיל שרצה להיות הכי". בקרוב צפוי לעלות קמפיין נוסף לסדרה "היה היה", שיוצאת לראשונה ב-DVD.

הצפי הוא כי כניסתה של "קלסיקלטת" לפעילויות פרסום מעל הקו (ATL) תעורר את שוק ה-DVD ומוצרי התוכן לילדים, שלפי הערכות מוכר כ-3 מיליון יחידות בשנה, ומגלגל מחזור של כ- 150 מיליון שקלים.

מרק עמוס, מנכ"ל ומבעלי קלסיקלטת: "במסגרת מהלך המיתוג המקיף של החברה ושל מוצריה, החלטנו להוסיף לתמהיל השיווקי שלנו גם תקציב פרסום, ולרכז אותו בציבלין תקשורת צעירים".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים