דיג דיג דוג רוצה פרסום
"קלסיקלטת" מתחילים עם פרסום ATL באמצעות משרד "ציבלין תקשורת צעירים"
משרד ציבלין יטפל בכל כותרי החברה, כמו גם בפעילויותיה באירופה ובארצות הברית. בחודש ינואר צפויה החברה להשיק אתר VOD לישראלים ברחבי העולם, ולעלות בקמפיין ראשון בלונדון לקהילה היהודית והישראלית. במהלך 2008 תתרחב הפעילות לארצות הברית, למערב אירופה ולדרום אמריקה.
בנוסף יטפל ציבלין בשיתופי הפעולה והמסחור של מותגי החברה, המוכרת מדי שנה 1.2 מיליון DVD בישראל.
שיתוף הפעולה בין "קלסיקלטת" לציבלין החל בקמפיין נקודתי אותו ביצע המשרד עבור החברה, לסרט "הפיל שרצה להיות הכי". בקרוב צפוי לעלות קמפיין נוסף לסדרה "היה היה", שיוצאת לראשונה ב-DVD.
הצפי הוא כי כניסתה של "קלסיקלטת" לפעילויות פרסום מעל הקו (ATL) תעורר את שוק ה-DVD ומוצרי התוכן לילדים, שלפי הערכות מוכר כ-3 מיליון יחידות בשנה, ומגלגל מחזור של כ- 150 מיליון שקלים.
מרק עמוס, מנכ"ל ומבעלי קלסיקלטת: "במסגרת מהלך המיתוג המקיף של החברה ושל מוצריה, החלטנו להוסיף לתמהיל השיווקי שלנו גם תקציב פרסום, ולרכז אותו בציבלין תקשורת צעירים".