גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


ערוץ 10 יוצא מהקופסה

אחרי תקופה ארוכה של מינימליזם שיווקי, יוצא ערוץ 10 בקמפיין נרחב בכל אמצעי התקשורת, המתמקד במהדורת החדשות. נתי דינר: "יש לנו שני מגישים מוכרים ומקצועיים, בעוד שבערוץ 2 מציעים אלטרנטיבה של מגישה אחת בלבד"

מיטל זדה ולי-אור אברבך | 14/11/2007 9:44 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
ערוץ 10 יוצא במהלך שיווקי חדש לאחר תקופה ארוכה שבה התמקד בפרומואים על גבי מסך הערוץ בלבד. הקמפיין החדש כולל מודעות בעיתונות ופרסום באינטרנט, במסכי פלזמה בתחנות רכבת וכן בשלטי החוצות האלקטרוניים של חברת CTV.

נתי דינר, סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה הנכנס של הערוץ, הסביר למעריב כי עיתוי עלייתו של הקמפיין אינו מקרי. "זיהינו יתרון ברור מאוד של "חדשות 10" לעומת מהדורת החדשות של ערוץ 2", הוא מסביר, "יש לנו שני מגישים מוכרים ומקצועיים, בעוד שבערוץ 2 מציעים אלטרנטיבה של מגישה אחת בלבד. זה סוג של יתרון שאנחנו משתמשים בו".

הקמפיין הנוכחי מתמקד כאמור במהדורת החדשות של הערוץ, שרושמת חשיפה של 1.6 מיליון צופים בממוצע בחודש. הערוץ השקיע במהלך הפרסומי כחצי מיליון שקל-סכום לכאורה לא גבוה במיוחד, אך כשמצרפים זאת לפרומואים שמופיעים בין התוכניות-נראה שלא ניתן להתחמק מפניהם המחייכות של מיקי ויעקב.

אז מיהו בעצם קהל המטרה של הקמפיין הפרסומי? "אנחנו קודם כל פונים לצופי ערוץ -2 אלה שצופים בו מתוך הרגל. נשים בנות 25-54 וקהל מבוגר יותר הם חלק מקהל המטרה שלנו", אומר דינר, ומוסיף כי הקהל המשכיל יותר, כהגדרתו, צופה כבר עתה בערוץ, וכעת הוא מנסה למשוך אליו את הצופים הוותיקים של הערוץ המתחרה.

בשלב זה צפוי הקמפיין להתמקד במהדורת החדשות של הערוץ, אך לקראת עליית לוח משדרי החורף של הערוץ מבינים בערוץ כי הם חייבים לשווק גם את תוכניות הדגל החדשות. קמפיין פרסומי במדיה חיצונית לערוץ צפוי לקדם את אחת מהתוכניות המסקרנות יותר שלו, "הישרדות", שתשובץ ככל הנראה בשישי בערב. לאחר מכן צפוי לעלות גם קמפיין שיקדם את העונה החדשה של "הדוגמניות".

בענף הפרסום מציינים כי הפעילות השיווקית הנוכחית של הערוץ היא פעילות מבורכת מבחינתם. "נקודת התורפה של הערוץ היתה תמיד העובדה שהוא לא שיווק את עצמו מספיק", מסבירים בענף. "בעוד שזכייניות ערוץ 2, קשת ורשת, דאגו לתקשר את שיאי הרייטינג של תוכניות הדגל שלהן גם במודעות בעיתונים, בערוץ 10 נמנעו לעשות זאת, והפעם האחרונה שבה הערוץ יצא מהמסך היתה לפני יותר משנה".
נתי דינר. זיהה יתרון. צילום: יחסי ציבור
נתי דינר. זיהה יתרון. צילום: יחסי ציבור צילום: יחסי ציבור
הקמפיין שם דגש על חשיפה

הנתון הרשמי שעליו נוהגים לדבר בעולם התקשורת הוא נתוני צפייה (רייטינג), בין אם באחוזים ובין אם באלפי צופים. עם זאת, הקמפיין החדש של ערוץ 10 מדבר על "חשיפה"-כלומר כמה אנשים התעכבו לפחות 5 דקות על מהדורת החדשות של 10 ונחשפו לקיומה. כל צופה נספר רק פעם אחת, והנתון הוא ממוצע שנתי כולל, ויש לציין כי 2007 עוד לא תמה. בערוץ 10 יודעים לספר כי לראשונה חצתה חדשות 10 בשנת 2006 את הרף הדו-ספרתי, ובשנת 2007 נמשכה המגמה הזו.

בינתיים, נוכח השינויים הפוקדים את משדרי החדשות בערוץ 2, ובקרוב גם בערוץ 1, בערוץ

10 מקפידים שלא לצעוד מאחור. בימים אלו שוקדים בערוץ על עדכון תכני מהדורות החדשות השונות, ובהמשך אף לבצע שינוי אריזתי של התוכניות. למעריב נודע כי לקראת סוף השנה תשתנה מהדורת חדשות השבת של ערוץ 10. במסגרת המהדורה החדשה, שתוגש על ידי אושרת קוטלר, יסוקרו חדשות היום, ובמרכזן יהיה מגזין שבועי שיעלה על סדר היום נושאים שבדרך כלל זוכים לפחות תשומת לב בסיקור החדשותי השוטף, כמו חברה, איכות הסביבה, וכן מדע וטכנולוגיה. התוכנית תציג תחקירים לצד כתבות צבע ארוכות וסדרת ראיונות אישיים שתערוך קוטלר.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים