גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


כשר, אבל...

אנשי "קנור" לא אהבו את השימוש שעשו המפרסמים של "רדיו קול חי" בלוגו שלהם. בעקבות פנייה לתחנת הרדיו ולמשרד "אזימוט", יופסק השימוש במודעה

מיטל זדה | 4/11/2007 16:33 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
רדיו קול חי התבקש על ידי אנשי קנור להפסיק את השימוש בלוגו של חברת המזון במסגרת קמפיין הפרסום החדש של הרדיו, כך נודע ל-nrg מעריב.

ביום חמישי האחרון החל הרדיו בקמפיין פרסום בעיתונות, במסגרתו פורסמה מודעה בה שעוצבה באופן דומה ביותר לפרסומות של קנור, לרבות הצבעים וההבטחה הפרסומית, "טעים לגלות את ההבדל", אך במקום שם המותג, נכתב Kosher. ברדיו החרדי יצאו עם הקמפיין החדש במטרה לפנות בפרסום ממוקד למשרדי הפרסום והמפרסמים הגדולים, תחת הכיתוב :"חבל ש-1.172 מיליון מאזינים חרדים לא מכירים את הקמפיין שלך".

ביוניליוור המשווקת את המותג קנור, פנו כבר ביום חמישי למשרד הפרסום של הרדיו, אזימוט, ולרדיו עצמו בבקשה שלא לעשות שימוש במאפייני המותג.

דרור קליסקי, מנהל פרסום אזימוט, מסר בתגובה "אכן התקבלה פנייה מצד יוניליוור להפסיק את
השימוש בלוגו ואנו כמובן הסכמנו לכך". קליסקי ציין כי הקמפיין נועד לתפוס את תשומת ליבם של המפרסמים, ע"מ שיפנו תקציבים גם לטובת הרדיו, "הקמפיין מתכתב עם לוגואים של חברות מובילות ומאמץ את הרעיון הגרפי שלהם, על-מנת להסב את תשומת הלב לאפיקי פרסום נוספים".

מיוניליוור נמסר בתגובה: "בעקבות פרסום המודעה פנתה חברתנו אל רדיו קול חי בבקשה לחדול משימוש במותג קנור. בתגובה, הבטיח נציג רדיו קול חי לחברתנו כי מקרה זה לא ישנה ובכך בא העניין לסיומו מבחינתנו".

מודעה נוספת שפרסם הרדיו באותו יום, עשתה שימוש בלוגו של כרטיס האשראי כ.א.ל, כאשר במקום שם המותג, נכתב "COLEL" עם אותו מסר למפרסמים ומשרדי הפרסום.
יח''צ
קנור יח''צ
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים