כשר, אבל...
אנשי "קנור" לא אהבו את השימוש שעשו המפרסמים של "רדיו קול חי" בלוגו שלהם. בעקבות פנייה לתחנת הרדיו ולמשרד "אזימוט", יופסק השימוש במודעה
ביום חמישי האחרון החל הרדיו בקמפיין פרסום בעיתונות, במסגרתו פורסמה מודעה בה שעוצבה באופן דומה ביותר לפרסומות של קנור, לרבות הצבעים וההבטחה הפרסומית, "טעים לגלות את ההבדל", אך במקום שם המותג, נכתב Kosher. ברדיו החרדי יצאו עם הקמפיין החדש במטרה לפנות בפרסום ממוקד למשרדי הפרסום והמפרסמים הגדולים, תחת הכיתוב :"חבל ש-1.172 מיליון מאזינים חרדים לא מכירים את הקמפיין שלך".
ביוניליוור המשווקת את המותג קנור, פנו כבר ביום חמישי למשרד הפרסום של הרדיו, אזימוט, ולרדיו עצמו בבקשה שלא לעשות שימוש במאפייני המותג.
דרור קליסקי, מנהל פרסום אזימוט, מסר בתגובה "אכן התקבלה פנייה מצד יוניליוור להפסיק את
השימוש בלוגו ואנו כמובן הסכמנו לכך". קליסקי ציין כי הקמפיין נועד לתפוס את תשומת ליבם של המפרסמים, ע"מ שיפנו תקציבים גם לטובת הרדיו, "הקמפיין מתכתב עם לוגואים של חברות מובילות ומאמץ את הרעיון הגרפי שלהם, על-מנת להסב את תשומת הלב לאפיקי פרסום נוספים".
מיוניליוור נמסר בתגובה: "בעקבות פרסום המודעה פנתה חברתנו אל רדיו קול חי בבקשה לחדול משימוש במותג קנור. בתגובה, הבטיח נציג רדיו קול חי לחברתנו כי מקרה זה לא ישנה ובכך בא העניין לסיומו מבחינתנו".
מודעה נוספת שפרסם הרדיו באותו יום, עשתה שימוש בלוגו של כרטיס האשראי כ.א.ל, כאשר במקום שם המותג, נכתב "COLEL" עם אותו מסר למפרסמים ומשרדי הפרסום.

קנור
יח''צ