טור לא מעודד
האין עודד מנשה כאותו דוד המפציע בסוכה, זה נחמד שהגיע אבל נשמח כשיילך? שנים אחרי שמנשה פקד עליו לראשונה, גלעד יהודאי נכנע ומרים ידיים
אם במפגש הראשון כולם סימנו אותו כגבר לעניין מבוסס ובדרן תוך רגע הוא הופך בעיניהם לנודניק. המשפחה מביעה מחאה שקטה. כולם יודעים שזה באמת נחמד שהדוד בא לבקר אבל תמיד יהיה נחמד יותר שהוא ילך.
לדוד שבא לבקר אתכם תכופות על המסך קוראים עודד מנשה. כל פעם מחדש הוא משתדל לתקוף ולכבוש את תשומת לבכם ממש רגע לפני ששוכחים אותו, כך עובד השעון הביולוגי-קרייריסטי של הדוד. ההוא שתמיד עושה שמח, זה שתמיד יהיו לצידו בנות שוות, הכוכב האורח שכבר מכיר שנים את כל חברי ההפקה והצוות העמל מאחורי הקלעים ורק מגיע לתרום מהקסם שלו לעוד תכנית מקרטעת.
הדוד מנשה הוא בעיקר אדם מחושב. לא מסוג הכוכבים שיפזרו את כל הג'ובות שהרוויחו על בגדים, סמים ומסיבות. לעומת הרבה אחרים-מנשה ידע כבר מן הרגע הראשון לאן הקריירה שלו הולכת. המטרה הראשונה הייתה לעבור שרשרת חיול ולעלות על מדים בערוץ הילדים. בסופו של דבר הוא חתם לכמעט ארבע עשרה שנים בחזית. למרות המרפקים והמלחמות הרבות מאחורי הקלעים של עולם הילדים מנשה הרגיש הכי טבעי בעולם כאיש קבע בערוץ. היה לו ברור שכל הדור שלו (עמוס שוב, נתן ברנד, איתי שגב ושרון צור) הם רק חיילים בסדיר ותכף משתחררים והולכים לאיבוד באזרחות. היה לו גם ברור שהוא לא שחקן מספיק מוכשר כדי שיוציאו אותו לקורס קצינים (בתיאטרון או בדרמות נחשבות) אבל האמת היא שזה לא ממש הזיז לו. תנו לו להיות איש קבע פשוט, עם המשכורת המכונית והבנות הכי חמות בארץ. תוך כדי השרות, איפשהו בין האפטרים לרגילות, מנשה הספיק לעשות את "קיץ על החוף" "הפירמידה" ועוד פסטיגלים ומופעים לילדים.
לאחר תרדמת קצרה ושוב ממש רגע לפני שהספקתם לשכוח אותו מנשה זרק פצצה חדשה כשהתחתן עם הנערה הרעה בדימוס, עדן הראל. להתחתן זה (עדיין) לגיטימי אבל עודד ועדן מינפו את האירוע למתקפת יח"צ עצמית עד שמפליא שאין ביו טיוב או בגיא פינס אותו ואת עדן סופרים את הצ'קים . בהמשך הוא לוהק לתפקיד אורח "בעונה השנייה של "האלופה" וכיום מנחה ומגיש את המנות העיקריות והקינוחים "בקרב סכינים" בפריים טיים של ערוץ 10.

"את חושבת שיש כאן צלמים?" צילום: אדי ישראל אדי ישראל
הטופו האנושי
הדוד מנשה הוא מיני דינוזאור תעשייתי בעל חוליות גמישות ורב גוניות. כבר שנים שהוא ממשיך להתהלך ולמלא את המשבצת של הכוכב הדיאטטי וחסר החשיבות. אך מתוקף שליטתו האבסולוטית ברזי השפה הטלוויזיונית הוא מצליח להתפתל בין תפקידים ומרבה לחדד ולהדגיש את נחיצותה של המשבצת הזאת. כאילו שבלעדיו התכנית לא תסחב ולא תגיע ליעדה.
מנשה הוא בעיקר איש קבע בדמו, בא לעבודה ומשתדל שלא ללכלך את הידיים. חשוב לו לרצות את כולם ולעמוד ביעדים. כמו טופו אשר טעמו תלוי לחלוטין משכניו למחבת או לסיר כך מנשה משתדל להשתנות מתוקף סביבתו המקצועית. כנרטיב חוזר תמיד תמצאו אותו
פורק את המטען האישי ומתנהל בגישה ילדותית עם מבט מתנחמד וקול מתחנחן גם כשהוא מנסה להנחות שעשועונים למבוגרים או מתארח בטלנובלות דרמתיות. מנשה מעדיף להתעלם מהאפשרות כי מרבית אוהדיו התבגרו והבשילו שכלית מאז שצפו בו בתקופת ערוץ הילדים.
למרות החלטורות הרבות וההייפ הזמני שסיפקה האישה, מנשה של היום הוא דמות טלוויזיונית שאין לה מקום של ממש. ברמת הליהוק הוא גרסת זוטא צעירה של דודו טופז, במובן שהזכיינים יודעים שהוא היה טוב פעם במה שעשה אבל לא ברור מה לעשות איתו כרגע. הדוד מנשה בכשרון רב משווק את העמימות הזו כרב-תחומיות ועושה מזה קריירה.