ויזל ובר זוהר סוגרים מעגל
היא פירסמה עבורו את "פוקס" והוחלפה באסתי גינצבורג בפרידה שלוותה באקורדים צורמים. עכשיו, הראל ויזל מחזיר את יעל בר זוהר לזירת הפרסום כפרזנטורית של הרכש החדש שלו - רשת LALINE
מדובר בקמפיין ראשון של בר זוהר מאז שסיימה את החוזה שלה עם רשת פוקס - אותה ליוותה במשך שנים עם יהודה לוי. בר זוהר הוחלפה לפני כשנה באסתי גינזבורג, וסיימה שנים של שיתוף פעולה עם פוקס והראל ויזל, כשברקע שמועות על אקורדים צורמים בין הצדדים שהביאו לסיום הקשר הממושך. כעת מסתבר כי לדברים לא היה שחר, והשניים חוזרים לשתף פעולה ברשת LALINE.
בר זוהר תשתכר כ-120 אלף דולר עבור הקמפיין, לאחר שעבור קמפיינים של פוקס קיבלה כ-200 אלף דולר.
הרשת מונה כיום 26 סניפים בארץ ועוד חמישה סניפים בחו"ל. על פי תוכנית העבודה, צפויה הרשת למנות עד סוף השנה כ-40 סניפים.
מירב כהן מבעלי LALINE מסרה בעניין בר זוהר כי: "יעל נבחרה להוביל את הקמפיין בזכות התאמתה לערכי המותג המשדרים נשיות, מקוריות, חדשנות ולייף סטייל – תוך שמירה על קו קלאסי נקי. יעל היתה אחת הלקוחות הראשונות של LALINE בחנות הראשונה שלנו, ומבחינתנו זו ממש סגירת מעגל".