גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


ויזל ובר זוהר סוגרים מעגל

היא פירסמה עבורו את "פוקס" והוחלפה באסתי גינצבורג בפרידה שלוותה באקורדים צורמים. עכשיו, הראל ויזל מחזיר את יעל בר זוהר לזירת הפרסום כפרזנטורית של הרכש החדש שלו - רשת LALINE

נורית קדוש | 5/8/2007 11:44 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חודשים ספורים לאחר שרכש את רשת LALINE משיב הראל ויזל את יעל בר זוהר לזירת הפרסום, ובוחר בה כפרזנטורית של LALINE שתוביל את קמפיין מוצרי הטיפוח של החברה.

מדובר בקמפיין ראשון של בר זוהר מאז שסיימה את החוזה שלה עם רשת פוקס -  אותה ליוותה במשך שנים עם יהודה לוי. בר זוהר הוחלפה לפני כשנה באסתי גינזבורג, וסיימה שנים של שיתוף פעולה עם פוקס והראל ויזל, כשברקע שמועות על אקורדים צורמים בין הצדדים שהביאו לסיום הקשר הממושך. כעת מסתבר כי לדברים לא היה שחר, והשניים חוזרים לשתף פעולה ברשת LALINE.
בר זוהר תשתכר כ-120 אלף דולר עבור הקמפיין, לאחר שעבור קמפיינים של פוקס קיבלה כ-200 אלף דולר.

הרשת מונה כיום 26 סניפים בארץ ועוד חמישה סניפים בחו"ל. על פי תוכנית העבודה, צפויה הרשת למנות עד סוף השנה כ-40 סניפים.

מירב כהן מבעלי LALINE מסרה בעניין בר זוהר כי: "יעל נבחרה להוביל את הקמפיין בזכות התאמתה לערכי המותג המשדרים נשיות, מקוריות, חדשנות ולייף סטייל – תוך שמירה על קו קלאסי נקי. יעל היתה אחת הלקוחות הראשונות של LALINE בחנות הראשונה שלנו, ומבחינתנו זו ממש סגירת מעגל".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים