בר רוצה לקלף תפוז
בר רפאלי מתכוונת לתבוע את פורטל האינטרנט תפוז על כך שהשתמש בשמה באופן גס לקידומו. מוכנה לסגור על 350 אלף שקל כפיצוי
לטענתו, בדצמבר 2006 פרסם תפוז ב"גלובס" מודעה פרסומית עם שמה של בר, ובה נראו שתי דמויות המטילות את מימיהן.
על פי מילר, נעשתה פגיעה בוטה בשמה של הדוגמנית והוא דורש לפצות את רפאלי ב-25 שקל על כל
גיליון שבו הופיעה הפרסומת וב-100 אלף שקל בגין קידום חברת סמסונג. לחלופין הוא מציע כי יפצו אותה ב-350 אלף שקל. תפוז שייכת לחברת סאני אלקטרוניקה אשר מייבאת את מוצרי סמסונג, ובעבר נשכרו שירותיה של רפאלי לתשדיר של סמסונג.
מתפוז נמסר: "כשיגיע כתב התביעה לשולחננו נגיב בהתאם".