רואים שאין לך פלפל
עדי הימלבלוי מחויבת להצטלם רק עם בגדי הים של "פלפל". אז איך קרה שהיא הצטלמה לשער של "פנאי פלוס" בבגד ים של המתחרים?
השבוע, על שער גיליון "פנאי פלוס" החדש, מופיעה השחקנית עדי הימלבלוי בבגד ים. על-פי הקרדיטים שמופיעים בתוך הגיליון נכתב כי בגד הים הוא של חברת "פלפל", למרות שהוא של חברת "אינסייט". טעות בקרדיט קורה לעתים בכל מערכת עיתון אך הבעיה היא שהימלבלוי מחויבת על פי חוזה להצטלם רק בבגדי ים של "פלפל", דבר שכאמור לא קרה.
במקביל, אנשי פנאי פלוס הופתעו לראות אתמול (יום לפני יציאת הגיליון שלהם) את הימלבלוי מככבת על שער "מעריב לנוער". בדיקת nrg מעריב העלתה כי הראיון עם הימלבלוי ל"מעריב לנוער" נסגר מול מערך יחסי הציבור של "פלפל", והראיון ב"פנאי פלוס" מול "הוט" במסגרת מערך יחסי הציבור של "האלופה".
אגב, לפני שלושה שבועות הימלבלוי רואיינה וצולמה לשער "מותק". את השער ל"מותק" סגרה דווקא חברת "הוט". הסירו דאגה מלבכם: על שער "מעריב לנוער" מופיעה הימלבלוי בבגד ים של "פלפל".
מ"פלפל" נמסר: "איננו נוהגים להתערב בשיקולי
מערכות העיתונים בכלל ובפנאי פלוס בפרט". רינת אפרת, שאחראית על הסטיילינג של שער "פנאי פלוס", מסרה בתגובה: "מדובר בטעות אנוש שנעשתה בתום לב".
מ"פנאי-פלוס נמסר בתגובה: "בגד הים המדובר עשה דרכו בשל טעות אנוש לשקית מלאה בבגדי ים של פלפל ולכן קיבל קרדיט מוטעה. נודע לנו על הטעות רק אחרי שהגיליון הודפס". לעניין השער של "מעריב לנוער" אמרו ב"פנאי פלוס" כי הם אכן הופתעו מאוד.