גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


רואים שאין לך פלפל

עדי הימלבלוי מחויבת להצטלם רק עם בגדי הים של "פלפל". אז איך קרה שהיא הצטלמה לשער של "פנאי פלוס" בבגד ים של המתחרים?

ערן סויסה | 30/5/2007 16:42 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
עדי הימלבלוי, פרזנטורית של "פלפל" הצטלמה, שומו שמיים, לשער המגזין פנאי פלוס, עם בגד ים של מותג מתחרה, "אינסייט".

השבוע, על שער גיליון "פנאי פלוס" החדש, מופיעה השחקנית עדי הימלבלוי בבגד ים. על-פי הקרדיטים שמופיעים בתוך הגיליון נכתב כי בגד הים הוא של חברת "פלפל", למרות שהוא של חברת "אינסייט". טעות בקרדיט קורה לעתים בכל מערכת עיתון אך הבעיה היא שהימלבלוי מחויבת על פי חוזה להצטלם רק בבגדי ים של "פלפל", דבר שכאמור לא קרה.

במקביל, אנשי פנאי פלוס הופתעו לראות אתמול (יום לפני יציאת הגיליון שלהם) את הימלבלוי מככבת על שער "מעריב לנוער". בדיקת nrg מעריב העלתה כי הראיון עם הימלבלוי ל"מעריב לנוער" נסגר מול מערך יחסי הציבור של "פלפל", והראיון ב"פנאי פלוס" מול "הוט" במסגרת מערך יחסי הציבור של "האלופה".

אגב, לפני שלושה שבועות הימלבלוי רואיינה וצולמה לשער "מותק". את השער ל"מותק" סגרה דווקא חברת  "הוט". הסירו דאגה מלבכם: על שער "מעריב לנוער" מופיעה הימלבלוי בבגד ים של "פלפל".

מ"פלפל" נמסר: "איננו נוהגים להתערב בשיקולי
מערכות העיתונים בכלל ובפנאי פלוס בפרט". רינת אפרת, שאחראית על הסטיילינג של שער "פנאי פלוס", מסרה בתגובה: "מדובר בטעות אנוש שנעשתה בתום לב".

מ"פנאי-פלוס נמסר בתגובה: "בגד הים המדובר עשה דרכו בשל טעות אנוש לשקית מלאה בבגדי ים של פלפל ולכן קיבל קרדיט מוטעה. נודע לנו על הטעות רק אחרי שהגיליון הודפס". לעניין השער של "מעריב לנוער" אמרו ב"פנאי פלוס" כי הם אכן הופתעו מאוד. 
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''תקשורת''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים