יצואן מצטיין
דורי מדיה ניצלה את תערוכת מיפ טי.וי בקאן לעשות עסקים. מכרה טלנובלות ופורמטים במיליוני דולרים
החברה מכרה למעלה מ-1,560 שעות של סדרות הטלנובלה שלה וכן פורמטים. בין הסדרות שנמכרו, הפורמט של הסדרה המצליחה "חיים שלי", שנמכר לסוני מספרד, הפורמט של הקומדיה "אמור מיו" שנמכרה לערוץ טלוויזיה יווני, כמו כן נמכרו זכויות שידור לסדרות "חואניטה רווקה", "המחרוזת" ו"אל-רפוחיו" לגופי שידור במדינות שונות.
בנוסף נמכרה גם הטלנובלה החדשה "לה לולה" אשר צפויה להיות הלהיט הבינלאומי הבא בתעשיית הטלנובלות העולמית. דורי מדיה מכרה את הסדרה החדשה לגופי שידור ומפיקים מצרפת, רוסיה, מכסיקו, אלבניה, צ'ילה ואקוודור. מדובר בסדרה הנמצאת
בשלבי הפקה ראשונים ובהסתמך על פרק הפיילוט בלבד.
דורי מדיה גרופ הינה חברה בינלאומית העוסקת בתחום הטלוויזיה, ומתמקדת בהפקה, הפצה, שידור ושיווק של טלנובלות. העסקאות הושלמו על ידי החברות הבנות של דורי-מדיה, שנמצאות בבעלותה המלאה, דורי-מדיה-אינטרנשיונל (DMI) ודורי-מדיה-דיסטריביושן (DMD).
פלטי, אמר אתמול, כי "מיפ-טי.וי סיפקה לדורי-מדיה הזדמנות פז להציג לתעשייה ארכיון שידור הכולל 3,500 שעות של טלנובלות. השתתפותנו המוצלחת בתערוכה הוכיחה שוב את הכוח של הסדרות שלנו. פעם נוספת נתקלנו בעניין רב בקנייה של הפורמטים של הטלנובלות שלנו, דבר שמאפשר לקונים להתאים את הסיפורים המוצלחים של הסדרות שלנו לקהל המקומי שלהם. טלנובלות הן תופעה כלל עולמית ודורי-מדיה היא שותפה רבת חשיבות לערוצי טלוויזיה ממדינות שונות הרוצות לשדר טלנובלות ופורמאטים ברשתות שלהם".