מתפרפרים באילת
"פרפר הזהב", תחרות הפרסום האינטראקטיבי, עוסקת במאבק בתאונות הדרכים. הזוכים יוכרזו בכנס השיווק והפרסום באילת
הכנס יעסוק בהתפתחויות בעולם האינטרנט והשפעתן על עולם השיווק, הפרסום והכלכלה ויקחו בו חלק מנכ"לים, סמנכ"לים לשיווק, מנהלי פרסום ופרסומאים.
אחד הפאנלים יעסוק בדיון בפרסום המסורתי לעומת הפרסום הדיגיטלי ובו ישתתפו רפי
צרפתי (מבעלי יורו ת"א), עמוס טל שיר (יו"ר פובליסיס ישראל), רמי שלמור (מבעלי שלמור-אבנון-עמיחי Y&R), ויאיר גלר (מבעלי גלר-נסיס ויו"ר איגוד הפרסומאים).
הנושא של תחרות האינטראקטיב יעסוק השנה במאבק בתאונות הדרכים, כך שהקמפיין שיבחר, יקודם באופן בולט וללא תמורה בקבוצת אתרי msn ויציין תחילתה של פעילות ענפה לקידום המאבק בתאונות הדרכים.
הצבעות הגולשים עבור הקמפיין העולים לגמר התחרות יהוו 50% . ניתן לגלוש כבר עכשיו ולהצביע עבור הקמפיינים.