גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


מתפרפרים באילת

"פרפר הזהב", תחרות הפרסום האינטראקטיבי, עוסקת במאבק בתאונות הדרכים. הזוכים יוכרזו בכנס השיווק והפרסום באילת

מיטל זדה | 9/5/2007 20:00 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
תחרות הפרסום האינטראקטיבי "פרפר הזהב", בחסות אתר msn, יוצאת לדרך. התחרות שנערכת בין משרדי האינטראקטיב, תגיעה לסיומה במסגרת הכנס השנתי בנושא שיווק ופרסום במדיה הדיגיטלית שעורך הפורטל ב-16-17 במאי באילת.

הכנס יעסוק בהתפתחויות בעולם האינטרנט והשפעתן על עולם השיווק, הפרסום והכלכלה ויקחו בו חלק מנכ"לים, סמנכ"לים לשיווק, מנהלי פרסום ופרסומאים.

אחד הפאנלים יעסוק בדיון בפרסום המסורתי לעומת הפרסום הדיגיטלי ובו ישתתפו רפי
צרפתי (מבעלי יורו ת"א), עמוס טל שיר (יו"ר פובליסיס ישראל), רמי שלמור (מבעלי שלמור-אבנון-עמיחי Y&R), ויאיר גלר (מבעלי גלר-נסיס ויו"ר איגוד הפרסומאים).

הנושא של תחרות האינטראקטיב יעסוק השנה במאבק בתאונות הדרכים, כך שהקמפיין שיבחר, יקודם באופן בולט וללא תמורה בקבוצת אתרי msn ויציין תחילתה של פעילות ענפה לקידום המאבק בתאונות הדרכים.

הצבעות הגולשים עבור הקמפיין העולים לגמר התחרות יהוו 50% . ניתן לגלוש כבר עכשיו ולהצביע עבור הקמפיינים.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים