BBC PRIME נשאר בהוט
מנכ"ל הוט, דוד קמיניץ הודיע כי החברה הצליחה להוריד את עלויות התוכן בעשרות אחוזים וכי לא ירדו ערוצים לפי שעה
עם כניסתו לתפקיד לפני מס' חודשים, הכריז מנכ"ל HOT, דוד קמיניץ, על כוונתו לפעול להורדת עלויות התוכן בכ- 40% במטרה להחזירם למימדים סבירים ושפויים כמקובל בעולם. בתקופה זו ניהל קמיניץ מו"מ עם ספקי תוכן ישראלים וזרים אשר בסופם נחתמו הסכמים חדשים עם ערוצים מובילים, ביניהם: הולמרק, נשיונל ג'אורפיק, פוקס ספורט ואגו.
קמיניץ הוסיף
בדבריו כי "נעצר התהליך המסוכן שהיה פה בשנים האחרונות שבו עלויות התוכן
האמירו ללא כל פרופורציה למתרחש בעולם. המהלך משרת היטב את הטלוויזיה בישראל כאשר המסר לספקי התוכן בעולם הנו ברור: עלויות התוכן בישראל לא יחרגו מהמקובל בעולם".
אלון שטרוזמן סמנכ"ל התוכן היוצא אמר: "עולם הערוצים הוא עולם דינאמי, ערוצים עולים, ערוצים יורדים בהתאם לתנאי השוק ולהעדפות הקהל, מה שחשוב הוא שימת הדגש על שביעות רצון הלקוח. אינני מבין את הנטייה לחולל מהומה סביב כל ערוץ שזז. בסך הכל חברה עם יד על הדופק צריכה לדעת גם לעשות שינויים".