גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


"פייר קארדן" בקמפיין פרסומי

חברת האופנה הידועה תשקיע כ-2 מיליון שקל בקמפיין הפרסום שלה בארץ. זוהי הפעם השנייה שבה מצלמת החברה קטלוג בישראל

NRG מעריב | 10/9/2006 14:20 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חברת האופנה "פייר קארדן" תשקיע כ-2 מליון שקל בקמפיין הפרסום שלו בארץ, ותצלם את קטלוג סתיו חורף 2006-7 במצפה אבירים שבצפון.  זו הפעם השנייה שחברת האופנה הצרפתית מצלמת קטלוג בישראל.

את קמפיין הפרסום, הכולל את קטלוג סתיו חורף 7- 2006,  יצלם צלם האופנה יריב פיין.  על הסטיילינג יופקד גדי אלימלך.  הקמפיין יכלול שילוט חוצות, חסויות בטלוויזיה מודעות במגזינים נחשבים עיתוני האופנה, פעילות קד"מ בחנויות הרשת ברחבי הארץ. הקמפיין מוערך בעלות כוללת של כ
2 מליון שקל  ויעלה באמצעות משרד הפרסום בלומנקרנץ ושו"ת.

מעצה האופנה פייר קרדן נחשב לאחד הבולטים והמהפכנים בתחומו כבר למעלה מיובל. הוא נודע כמעצב הקוטור הראשון שפנה לרחוב עם אוספי פרט א-פורטה והראשון שמכר זיכיונות ייצור למדינות שונות, ונחשב כמי שהביא תפיסה עיצובית  חדשנית וצעירה לאופנת הגברים.

פרטי המעצב שנמכרים בארץ אינם זהים במלואם לפריטים מהקולקציה העולמית וזאת בגלל האקלים הים תיכוני והצורך להתאים את הביגוד לגבר הישראלי.




כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים