"פייר קארדן" בקמפיין פרסומי
חברת האופנה הידועה תשקיע כ-2 מיליון שקל בקמפיין הפרסום שלה בארץ. זוהי הפעם השנייה שבה מצלמת החברה קטלוג בישראל
את קמפיין הפרסום, הכולל את קטלוג סתיו חורף 7- 2006, יצלם צלם האופנה יריב פיין. על הסטיילינג יופקד גדי אלימלך. הקמפיין יכלול שילוט חוצות, חסויות בטלוויזיה מודעות במגזינים נחשבים עיתוני האופנה, פעילות קד"מ בחנויות הרשת ברחבי הארץ. הקמפיין מוערך בעלות כוללת של כ
2 מליון שקל ויעלה באמצעות משרד הפרסום בלומנקרנץ ושו"ת.
מעצה האופנה פייר קרדן נחשב לאחד הבולטים והמהפכנים בתחומו כבר למעלה מיובל. הוא נודע כמעצב הקוטור הראשון שפנה לרחוב עם אוספי פרט א-פורטה והראשון שמכר זיכיונות ייצור למדינות שונות, ונחשב כמי שהביא תפיסה עיצובית חדשנית וצעירה לאופנת הגברים.
פרטי המעצב שנמכרים בארץ אינם זהים במלואם לפריטים מהקולקציה העולמית וזאת בגלל האקלים הים תיכוני והצורך להתאים את הביגוד לגבר הישראלי.