"call perfume" ממותגת מחדש
יוצאת באסטרטגיה שיווקית חדשה הכוללת מהלך מיתוג מחדש שמובילה קבוצת Lead
חברת "call perfume" עוברת מיתוג מחודש. מהלך המיתוג מתבצע כחלק מהאסטרטגיה השיווקית החדשה של החברה, שנבנתה על ידי קבוצת Lead לפרסום ממוקד, המתמחה בפרסום למגזר העסקי ובשיווק ישיר ואשר זכתה לאחרונה בתקציב הפרסום הכולל של " call perfume".
במסגרת התהליך הוחלף לוגו החברה, במטרה להפוך אותו לסמל שיזוהה עם הממשקים השונים של החברה. אתר האינטרנט של החברה שודרג והוא מאפשר בחירת בושם על פי קטגוריות שונות של ריח באמצעות ממשק ידידותי ונוח לתפעול ורישום למועדון לקוחות שהחברים בו יקבלו מדי שבוע מידע על מבצעים בלעדיים. בנוסף, תשיק החברה סדרת אינסרטים, הכוללים מבצעי בישום עדכניים, שיצורפו לעיתונות
ולמגזינים מובילים בתפוצה ארצית. האינסרט הראשון בסדרה צורף בימים אלה למגזין "לאישה".
סדרת האינסרטים, בהשקעה של כ- 350 אלף ₪, תכלול מגוון מתנות ומבצעים "חמים" ואטרקטיביים ביותר לאותה תקופה. "call perfume", המוציאה מזה 7 שנים קטלוג בשמים, תמשיך להפיץ את קטלוג הבשמים המהודר. הקטלוג הבא יכלול למעלה מ – 750 בשמים מהמותגים המובילים בעולם וכן בשמים חדשים שטרם הושקו בישראל והוא ייצא במהלך ספטמבר לקראת החגים.
"call perfume" היא חברה לשיווק ישיר של מוצרי פרפומריה, המשווקת את מוצריה באמצעות אתר האינטרנט של החברה ובאמצעות קטלוג, המופץ כ- 4 פעמים בשנה בכ – 100,000 עותקים.