גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


עלית יוצאת בקמפיין עם חברי "השמיניה"

חברת המזון משקיעה ארבעה מיליון שקל במבצע "טאטומאניה", שיימשך עד סוף הקיץ, ובמסע פרסום עם הכוכבים הלוהטים

NRG מעריב | 11/6/2006 10:09 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חברת "עלית מזון" מציגה מבצע חדש תחת השם "טאטומאניה", בכיכובם של כוכבי סדרת הטלוויזיה, "השמיניה", ובהשקעה כוללת של ארבעה מיליון שקל.

בזמן המבצע, שיימשך במהלך החופש הגדול ועד סוף חודש אוגוסט, יוטמנו מדבקות קעקוע בתוך שקיות מוצרי החברה, ופוסטרים של חברי "השמיניה" בתוך מארזי תפוצ'יפס.

בנוסף, יעלה קמפיין פרסומי בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל, באמצעות משרד
הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R, שישודר החל מהיום בערוצים 2, 10 ו-24. כמו כן תופיע שקופית חסות בשידורי הטלוויזיה החינוכית, מודעות בעיתוני הילדים והנוער, פעילות קידום מכירות, פרסום באתרי אינטרנט ושיתוף פעולה עם ערוץ הילדים, בו משודרת הסדרה.

אריאלה שיפנבאור-וייס, מנהלת השיווק של "עלית מזון", מסרה כי החברה ממשיכה להיות מחוברת ללהיטים מעולם הילדים.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''פרסום ושיווק''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים