עלית יוצאת בקמפיין עם חברי "השמיניה"
חברת המזון משקיעה ארבעה מיליון שקל במבצע "טאטומאניה", שיימשך עד סוף הקיץ, ובמסע פרסום עם הכוכבים הלוהטים
בזמן המבצע, שיימשך במהלך החופש הגדול ועד סוף חודש אוגוסט, יוטמנו מדבקות קעקוע בתוך שקיות מוצרי החברה, ופוסטרים של חברי "השמיניה" בתוך מארזי תפוצ'יפס.
בנוסף, יעלה קמפיין פרסומי בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל, באמצעות משרד
הפרסום שלמור אבנון עמיחי/Y&R, שישודר החל מהיום בערוצים 2, 10 ו-24. כמו כן תופיע שקופית חסות בשידורי הטלוויזיה החינוכית, מודעות בעיתוני הילדים והנוער, פעילות קידום מכירות, פרסום באתרי אינטרנט ושיתוף פעולה עם ערוץ הילדים, בו משודרת הסדרה.
אריאלה שיפנבאור-וייס, מנהלת השיווק של "עלית מזון", מסרה כי החברה ממשיכה להיות מחוברת ללהיטים מעולם הילדים.