קמפיין חדש ל-TNT: חבילת קלפים אירוטית
חברת האופנה יוצאת בקמפיין חדש, כשהקטלוג יהיה בדמות חבילת קלפים בה יופיעו צילומים שלא עברו את הצנזורה
קטלוג הקלפים בו השקיעה החברה 100 אלף דולר, הופק ע"י משרד הפרסום גלר נסיס ויוצא לחנויות במהדורה מוגבלת של 30 אלף עותקים.
שוויה של כל חפיסת קלפים הינו 50 שקל, והיא תוענק במתנה בחנויות הרשת בכל קנייה מעל 300 שקל. החפיסה מיועדת לבני 16 ומעלה בלבד, כיוון שהקלפים מציגים את צילומי הקמפיין הבלתי מצונזרים, הכוללים תמונות
חושפניות ותמונות זוגיות בעלות אפיון ארוטי.
קטלוג הקלפים מחולק לסדרות שונות בעלות ייחוד ויזואלי, כשבכל אחת מהסדרות מקבלים הקלפים פרשנות מעודכנת: סדרת הלבבות הינה סדרה רומנטית, סדרת היהלום מצולמת בשחור- לבן ומציגה מראה נועז, וסדרות העלה השחור והתלתן מאופיינות בצילומי סטודיו במראה עדכני ומנוכר, לצד צילומי אוירה בקרקס.
הקלפים בקטלוג מציגים את הטרנדים המובילים של TNT לקיץ הקרוב , עם מגוון רחב של פריטי לבוש ואביזרי אופנה המופיעים בכל תמונה. בנוסף לקטלוג הקלפים, עוצב קטלוג כרומו בן 24 עמודים ברוח חפיסת הקלפים, שיופץ בעיתונות היומית, במגזינים ובחנויות הרשת.