יעל אבקסיס תככב בקמפיין של ד"ר פישר
תקבל 600 אלף דולר בשלוש השנים הקרובות, עבור קידום מוצרי הבריאות של החברה
הקמפיין, בתקציב של למעלה ממליון וחצי שקל, באמצעות משרד הפרסום "זרמון גולדמן", יעלה למשך שלושה שבועות תחת הסיסמא:
"בעולם קוראים לזה אנטי אייג'ינג, אצלנו – ד"ר פישר". הקמפיין ידגיש את חשיבות השימוש במולטי ויטמינים עם התבגרותנו, או כפי שיעל אבקסיס אומרת בסרטון:" פתאום את תופסת שאת כבר לא בת 20...".
"אופטיסייף" הינו התכשיר הראשון של תשלובת ד"ר פישר אותו תקדם יעל אבקסיס, שנבחרה להוביל את מסעות הפרסום של החברה לשלוש השנים הקרובות, בתמורה ל-600 אלף דולר.