מדד NRG: קדימה ניצחה עם 32 מנדטים
גולשי NRG דירגו את מפלגתו של אולמרט במקום ה-1 עם 32 מנדטים.העבודה עם 23 מנדטים והליכוד מתרסק עם 14. ליברמן עם הישג של 12 מנדטים. גם במדגמים קדימה מנצחת עם 29-32 מנדטים. שידור חי
המשחק שמבוסס על מודל התחזיות של uTrade, מושתת מודל כלכלי-מתמטי שנקרא שוקי מידע. מדובר במודל שפועל מזה כ-20 שנה בארה"ב ונרשמו לזכותו הצלחות בתחזיות של תוצאות אירועים בתחומי הבידור, כלכלה ופוליטיקה.
- בחירות 2006 - התוצאות: סיקור מיוחד ב-NRG מעריב
קדימה - 32 מנדטים
העבודה - 23 מנדטים
הליכוד - 14 מנדטים
ישראל ביתנו - 12 מנדטים
איחוד לאומי-מפד"ל - 10 מנדטים
ש"ס - 9 מנדטים
מפלגות ערביות - 8 מנדטים
יהדות התורה - 5 מנדטים
מרצ - 5 מנדטים
אחר - 2
אחוז ההצבעה בבחירות השנה מסתמן כנמוך ביותר בהיסטוריה. עד השעה 20:00 הצביעו רק 57% מבעלי זכות הבחירה, לעומת 62.8% ב-2003 ו-58.2% ב-2001. מדובר בשיעור ההצבעה הנמוך ביותר אי פעם לכנסת ישראל בשעה זו. מוועדת הבחירות המרכזית נמסר כי שיעורי הצבעה סופיים שיעלו על 60% ייחשבו כהישג. בשעה 18:00 נרשמו 47% השתתפות, וזאת ביחס ל-52.8% ב-2003, ו- 51.2% ב-2001.
בשעות האחרונות לפני סגירת הקלפיות עמלו בשלוש המפלגות להגביר את קצב זרימת המצביעים. בקדימה הנחו ראשי המפלגה את כל פעילי התנועה לצאת מחוץ למטות ולהמריץ בוחרים להגיע לקלפי. במפלגה הקימו חמ"ל שממנו ביצעו ראשי המפלגה אלפי שיחות טלפוניות ושלחו הודעות sms ודואר אלקטרוני בהן נקראים התומכים לצאת ולהצביע.
במטה מפלגת העבודה באור-יהודה המריצו הפעילים את תומכי המפלגה ללכת להצביע. בין השאר, שלחו פעילי המפלגה דואר אלקטרוני לכ-600 אלף בוחרים, תחת הכותרת "רגע האמת הגיע. בואו להצביע".
במטה המרכזי של הליכוד בגני התערוכה בתל-אביב ניסו בכל דרך לשכנע מצביעי ליכוד בעבר לבוא ולהצביע. בשעות האחרונות להצבעה החל המטה לפעול בעוצמה וערך 6,000 טלפונים למתפקדי הליכוד לדורותיהם שעדיין לא הגיעו להצביע.
בנוסף, עורך המטה המרכזי טלפונים למצביעים מאותרים של הליכוד
משחק הבחירות של NRG מעריב, המבוסס על מודל התחזיות של uTrade, מושתת על מודל כלכלי-מתמטי שנקרא שוקי מידע. מדובר במודל שפועל מזה כ-20 שנה בארה"ב ונרשמו לזכותו הצלחות בתחזיות של תוצאות אירועים בתחומי הבידור, כלכלה ופוליטיקה.
המודל מנסה לחזות תוצאה של אירוע עתידי על ידי הקניית סיכויי התממשות לכל תוצאה אפשרית. את הסיכויים הללו קובעים ומשנים השחקנים במשחק בהתאם להתפתחויות בשטח על ידי קניה ומכירה של התוצאות מול שחקנים אחרים. המחיר בו נמכרת התוצאה משקף את הסיכוי שכלל השחקנים מעניקים להתממשות תוצאה זו.
שוקי מידע מספקים מדד און-ליין -24 שעות ביממה לתחזיות השחקנים, שכן המסחר זמין בכל עת, ועם כל אירוע משמעותי או מידע חדש שנגלה לציבור, משתנים מחירי התוצאות בהתאם באופן מיידי. זאת בניגוד לסקרים הנערכים בפרק זמן קצר נתון.
בשיטת שוקי המידע לא כל השחקנים שווים, כלומר, אנשים עם יותר ידע ומידע בתחום משפיעים יותר על מחירי התוצאות. עובדה זו תורמת לדיוק של המודל. לשחקנים יש תמריץ לומר את האמת ולא להטות תוצאות, שכן ביצועים טובים במשחק מקנים להם פרסים.
עוד הבדל בין שיטת שווי המידע לסקרים הוא שבשיטה זו קשה מאוד וכמעט בלתי אפשרי להטות תוצאות לאורך זמן, שכן בכדי להטות תוצאות עליך למכור ליתר השחקנים את התוצאה השקרית במחיר גבוה. גם אם מכירה זו מצליחה מפעם לפעם, יתר השחקנים מגיבים מיד ומתקנים את ההטיה ומחזירים את האיזון לקדמותו.