פריגת מרחיבה את פעילותה השיווקית בקרב נשים
משלבת את פעילות המותג אושן ספריי בחודש האשה ממתגת את שירותי הנשים ברשת סטודיו C ובהולמס פלייס
מיכל קציר - עמק, מנהלת תחום W& Hבפריגת: "פריגת אושן ספריי הינו משקה המבוסס על פרי החמוציות הידוע בקישור חזק לבריאות. שתיית נקטר חמוציות אושן ספריי הוכחה כמונעת דלקות בדרכי השתן, אולקוס ודלקות בפה. המוצר עשיר גם באנטיאוקידנטים המונעים את הזדקנות התאים. אושן ספריי הוא מותג המחובר לחוויה הנשית, בעיקר בשל תועלותיו. אנו צופים כי הפעילות
החדשה תמשיך לחזק ולבסס את המותג, תחשוף אותו בהצלחה רבה מול קהלי היעד ותתרום למיצובו הבריא של המותג באמצעות החיבור לרשת סטודיו C ורשת הולמס פלייס, המובילות את תרבות הכושר והבריאות בישראל".
במסגרת פעילות הקד"מ, ימותגו חדרי השירותים של מועדוני הרשתות באלמנטים רבים המשווקים את המותג אושן ספריי. רצפת השירותים תמותג במדבקות רצפה צבעוניות ובולטות בצורת חמוציות. מתקרת השירותים יתלו מוביילים צבעוניים בצורת בקבוק אושן ספריי המפרסמים את סגולותיו הבריאותיות של המשקה עם הכיתוב "לשתות את החיים הבריאים". בנוסף, תתבצע בחדרי הכושר פעילות הטעמות וחלוקת קופוני הנחה ע"י דיילות שיולבשו בצבעי המותג ויסבירו לנשים על יתרונות המשקה וסגולותיו.