שינוי במבנה הנהלת יוניליוור ישראל
על פי המודל החדש, הפעילות העסקית תחולק ל- 3 חטיבות עסקיות: מזון קמעונאי,טיפוח אישי ושוק מוסדי
על-פי המודל החדש, הפעילות העסקית של החברה תחולק ל- 3 חטיבות עסקיות (SBU) : מזון קמעונאי– הכולל את כל מוצרי המזון הקמעונאי של החברה (המותגים המקומיים והגלובליים), טיפוח אישי וטיפוח הבית (HPC) ושוק מוסדי (FS).
סמנכ"ל החטיבה העסקית למזון קמעונאי וכחבר הנהלה מונה דני לוינטון (בן 54), שהיה עד כה סמנכ"ל החטיבה המוסדית ביוניליוור. לוינטון יהיה אחראי על מותגי המזון של החברה (מותגים מקומיים וגלובליים),
ביניהם: תלמה, קליק, קנור, בלו-בנד, מזולה, ליפטון, הלמנס ועוד. לוינטון עובד 18 שנה ביוניליוור. קודם לכן שימש כמנהל שיווק ביוניליוור בסטפוד.
לסמנכ"ל החטיבה העסקית למוצרי הטיפוח האישי והנקיון וכחברת הנהלה מונתה מיכל גולדמן (בת 39), שתהיה אחראית על מותגי דאב, אקס, פינוק, לוקס, וזלין בדין וסיף פנטסטיק. בנוסף, מונתה מיכל גולדמן גם למנהלת יחידת שירותי השיווק והפרסום בחברה, אשר מספקת שירותים לכל החטיבות העסקיות בתחומים: שרות צרכנים, משרדי הפרסום והקד'מ, סטודיו, מחקר (CMI), יחסי ציבור, ומדיה.
לסמנכ"ל החטיבה העסקית לשוק המוסדי וכחברת הנהלה מונתה ענת גבריאל (בת 42). גבריאל תהיה אחראית על כל פעילות החטיבה המוסדית של יוניליוור ישראל, המספקת פתרונות קולינאריים ומוצרים לתעשיית ההסעדה (בתי מלון, מסעדות, בתי קפה, קבלני מזון, אולמות אירועים ורשתות מזון ישראליות ובינלאומיות).